דיגיטל וטק

גאווה ישראלית: כלי תחבורה ארבע גלגלי חשמלי תוצרת כחול- לבן

אהד מיכאל, משנה למנכ"ל מיה דיינמיקס: "זהו יום משמעותי למיה דיינמיקס, עם השלמת הליכי התקינה, אנחנו מביאים בשורה חדשה לעולם הרכב-כלי חדשני, ייחודי, בעל טכנולוגיה מתקדמת המעוגנת בפטנט רשום, שייתן מענה לארגונים וליחידים"
מערכת ice | 
Mia Four (צילום אורן אביבי)
מיה דיינמיקס, חברת מיקרו מוביליטי ישראלית, שפיתחה כלי תחבורה ארבע גלגלי חשמלי בעל פלטפורמה ייחודית, מודיעה היום, 15 לינואר 2023, על סיום הליך התקינה בישראל לכלי הרכב Mia Four ותחילת שיווק ומכירה. קבוצת מאיר (יבואנית וולוו והונדה), המפיצה הבלעדית של ה-Mia Four בישראל, החלה במכירת ה-Mia Four בישראל בעקבות השלמת הליכי תקינה ובעקבות התקדמות משמעותית של מיה דיינמיקס לקראת מסירת ההזמנה הראשונה לקבוצת מאיר על סך של כמיליון דולר.
כמו כן, מיה דיינמיקס הודיעה כי לאור רצון החברה להתרחב לטריטוריות נוספות ולאור התעניינות מצד לקוחות פוטנציאליים בעולם, החברה השלימה הכנות לצורך פתיחת הליכי תקינה לכלים מסוג Mia Four התואמים את הדין האירופאי והאמריקאי. ה-Mia Four הינו כלי תחבורה ארבע גלגלי חשמלי המיועד לצורך התניידות של יחידים בתוואי שטח מורכבים, המבוסס על פלטפורמה ייחודית ומתקדמת בעלת פטנט בקשר עם מערכת ההיגוי והמתלים. מהחברה נמסר כי כלל עובדי החברה בארץ ובחו"ל נרגשים לאור השלמת התקינה ותחילת המכירות של ה-Mia Four בישראל. בימים אלו החברה בעיצומם של תהליכים רבים שעיקרם חיזוק תשתיות החברה והרחבת כח האדם וזאת מתוך רצון החברה להתרחב גלובאלית ולהתקשר עם גופי הפצה שונים.
אהד מיכאל, משנה למנכ"ל מיה דיינמיקס: "זהו יום משמעותי למיה דיינמיקס, עם השלמת הליכי התקינה, אנחנו מביאים בשורה חדשה לעולם הרכב-כלי חדשני, ייחודי, בעל טכנולוגיה מתקדמת המעוגנת בפטנט רשום, שייתן מענה לארגונים וליחידים. ההתעניינות שאנו חווים בחודשים האחרונים, הן מהשוק הביטחוני והן מהשוק האזרחי, מחזקים את העשייה שלנו ונמשיך לפעול במרץ לאספקת מאות הכלים שכבר הוזמנו וכן לפעול לשם הרחבת פעילות החברה בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה