דיגיטל וטק

העבודה מהבית הלכה? שירותי מיקרוסופט קרסו

השירותים הכי חשובים של מיקרוסופט – האחסון בענן ושיחות הווידאו לעסקים, ההכרחיים לעבודה מהבית – נפלו למשך מספר שעות. החברה טרם פרסמה הסבר
יאיר מור |  1
שירותי מיקרוסופט קרסו (צילום unsplash)
בק טו דה אופיס: מיקרוסופט פותחת את שנת 2003 באקורד צורם ביותר, כאשר השירותים הגדולים ביותר שלה מושבתים זה כשלוש וחצי שעות, מאז רבע לעשר בבוקר לפי שעון ישראל, כך לפי אתר DownDetector.
לפי האתר, התקלה משפיעה על Microsoft 365, Microsoft Store ו-OneDrive. מה שזה אומר בפועל הוא ששירותי שיחות הווידאו טימס וסקייפ – שהראשון ביניהם הוא אחת הדרכים הפופולאריות ביותר לביצוע פגישות מרחוק ולעבודה מהבית – אינם זמינים, וכך גם שירות אחסון הקבצים של החברה וגרוע מכל – אופיס, חבילת התוכנות המשרדיות שלה. התוכנות עצמן עובדות, כמובן, אך אי אפשר לשמור ולסנכרן את הקבצים דרך הענן, ואי אפשר לשתף חברים ולעבוד על אותו קובץ ממספר מחשבים בזמן אמת.
לפי מיקרוסופט עצמה, רוב שירותי – כולל טימס בגרסה למשתמשים פרטיים ואופיס בגרסת הדפדפן (כן, יש דבר כזה) – עובדים, אך האחרונה ממילא פופולארית בעיקר בקרב משתמשים עסקיים המתבססים על שירות הענן 365, כך שלמעשה רוב משתמשי טימס ואופיס לא יכולים ליהנות מהם כרגע. החברה לא פירטה מה גורם לתקלה או מה הצפי לתיקון.
עדכון, 15:30: מספר דקות לפני השעה שלוש חזר שירות OneDrive לעבוד, ואיתו גם שירותי אופיס 365, אך סקייפ עדיין אינו עובד, ונראה שגם מסמכי אופיס שנוצרו בינתיים עדיין מתקשים לעלות לשירות האחסון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיקרוסופט פותחת את שנת 2023 לא 2003. (ל"ת)
    תתקנו בבקשה 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור