דיגיטל וטק

יש לכם אייפון? אפל שחררה בשבילכם עדכון חדש

החברה הוציאה עדכונים למערכות ההפעלה של כל המוצרים שלה, המביאים כמה תכונות חדשות ותיקונים לתכונות ישנות שמשתמשים התלוננו על כך שלא עבדו כראוי
יאיר מור | 
אייפון 14 פרו (צילום יח"צ)
בעלי מכשירים של אפל יכולים החל מהערב (שלישי) להוריד למכשיריהם את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה הרלוונטית – iOS 16.2 לאייפון, iPadOS 16.2 לאייפד, WatchOS 9.2 לאפל ווטש, MacOS 13.1 למחשבי מק, tvOS 16.2 למכשירי אפל טיוי או HomePod Software 16.2 לרמקולים החכמים שלה.
העדכון לאייפון מביא תמיכה בגיבויים מוצפנים על גבי שירות הענן של החברה, אפליקציה חדשה המדמה לוח ציור לשיתוף של שרבוטים בין מכשירים, מצב קריוקי באפליקציית אפל מיוזיק, התראות בזמן אמת על תוצאות משחקים של קבוצות ספורט אהודות מאפליקציית אפל טיוי, וגם ווידג'טים למעקב שינה ותזכורות ללקיחת תרופות על מסך הנעילה.
בנוסף, כלולים בעדכון שיפורים לשתי תכונות קיימות: מצב התצוגה הפעילה תמידית מאפשר לכבות את הרקע וההתראות, כדי לבדל בינו לבין מסך הנעילה ועל הדרך גם לחסוך בסוללה; ואפשרות שיתוף הקבצים עם מכשירים קרובים, AirDrop, תכבה את עצמה כעת לאחר 10 דקות, כדי למנוע קבלת קבצים לא מתוכננים.
עבור טאבלטים מדגמי אייפד פרו ואייר, העדכון כולל גם שיפור לממשק החלונות החדש ותמיכה מלאה במסכים חיצוניים.
שעוני אפל ווטש יוכלו כעת לזהות אוטומטית ריצות ורכיבות במסלולים מוכרים, כך שלא צריך אפילו להודיע לשעון על תחילת אימון.
מחשבי מק יוכלו לגרום לתגיות איתור החפצים איירטאג לצפצף, כדי לסייע באיתור שלהן אם הן נאבדות בבית או במקום אחר שבו נהוג לשבת מול המחשב.
והעדכון לסטרימר יחליף פרופיל בין בני המשפחה לפי הקול של מי שמדבר אל השלט החכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה