דיגיטל וטק

האם אינסטגרם מנסה להתחרות בטוויטר? זה המהלך החדש

הרשת החברתית מבוססת התמונות והסרטונים מבית מטא השיקה אפשרות חדשה לשיתוף הודעות טקסט קצרות. ולא, היא לא קוראת לזה ציוצים
יאיר מור | 
אינסטגרם (צילום unsplash)
אינסטגרם הודיעה הערב (שלישי) על השקת תכונה חדשה, שנראית כאילו היא מיועדת למשוך משתמשי טוויטר שחוששים מעתידה תחת אילון מאסק.
התכונה החדשה, שכבר זמינה לכל המשתמשים (או לפחות לכותב שורות אלו), נקראת בעברית "פתקים" ובאנגלית "notes". מדובר באפשרות לשתף הודעות טקסט קצרות – ואל תעזו לקרוא להן ציוצים – שמוצגים על גבי תמונת הפרופיל בממשק הסטוריז שבראש הצ'אט באפליקציה למשך 24 שעות. אורכו של כל "פתק" מוגבל ל-60 תווים – מעט פחות ממחצית ממגבלת האורך המקורית של ציוצים ב-2006 – וציוצים שחורגים מכ-40 תווים או 6 מילים מוצגים באופן חלקי עם שלוש נקודות בסופם, כאשר לחיצה על הפתק מציגה אותו בשלמותו כהודעה קופצת בתחתית המסך.
החברה ציינה כי החברים יכולים להגיב על כל פתק, והתגובות מגיעות לכותב כהודעות פרטיות בצ'אט.
לצד הפתקים הודיעה האפליקציה על כמה ניסיונות חדשים שהיא מבצעת בימים אלה: הראשון מאפשר למשתמשים "להעביר" סטוריז שהם רואים לחברים שלהם – מה שמיועד להפוך 'אתגרים' של שיתוף תמונות מסוג מסוים לוויראליים יותר; השני מכונה Candid, והוא ניסיון נוסף להתחרות ב-BeReal, הרשת החברתית החדשה והצומחת. מדובר בסטוריז שיש לצלם פעם ביום תוך מספר שניות מקבלת התראה, ורק מי שמשתף רגע בלתי צפוי משלו יכול לראות את אלה ששיתפו חבריו; והשלישי הוא פרופילים קבוצתיים – מעין קבוצות שיוצרות מאגרי תמונות משותפים סביב נושא מסוים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה