דיגיטל וטק

הבכיר שפוטר מאפל בגלל אמירות מיניות תוקף: "השפילו אותי"

טוני בלווינס, מנהל בכיר מאוד באפל, פוטר מתפקידו אחרי 22 שנה בגלל סרטון טיקטוק שפורסם בו הוא אמר: "אני נוהג על מכוניות מירוץ, משחק גולף ומלטף נשים בעלות חזה גדול". אחריו פיטוריו הוא זעם: "הם השפילו אותי ופגעו במוניטין שלי"
מערכת ice |  3
אפל (צילום shutterstock)
טוני בלווינס, מנהל בכיר מאוד באפל שעבר בענקית הטכנולוגיה לא פחות מ-22 שנה, פוטר בספטמבר האחרון מתפקידו לאחר שהתבדח בסרטון טיקטוק שהפך לוויראלי במיוחד ובו הוא סיפר כי הוא "מלטף נשים בעלות חזה גדול".
בסרטון שעלה ב-5 בספטמבר, הטיקטוקר @ItsDanielMac צילם את בלווינס יוצא מדגם מרצדס בנץ ס.ל.ר מקלארן שלו יחד עם אשתו בתערוכת רכב, ושאל אותו מה הוא עושה למחייתו, כחלק מאתגר טיקטוק שרץ כבר תקופה ארוכה.  
בלווינס ענה: "אני נוהג על מכוניות מירוץ, משחק גולף ומלטף נשים בעלות חזה גדול. אבל אני לוקח חופשות בסופי שבוע וחגים גדולים", השיב בלווינס. "כמו כן, אם אתה מעוניין, יש לי ביטוח רפואת שיניים מעולה". בלווינס אגב, היה עם אשתו שצחקה גם היא ונראה שכל העניין בהחלט היה בצחוק.
בראיון שערך ל"וול סטריט ג'ורנל", סיפר בלווינס כי "22 שנים נעלמו בערך ב-25 שניות. זה זעזע אותי לגמרי. כל חיי היו אפל. ניסיתי להיות האדם הנאמן ביותר. הם השפילו אותי ופגעו במוניטין שלי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מעניין אם משהי
    לילו 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתה כותבת את זה האם אפל היו מפטרים אותה. או שזה צייד מכשפות רק נגד גברים.אם כך לאן הגענו שגברים לא יכולים לבטא עצמם יותר... בעולם שנבנה ע"י גברים...
    סגור
  • 2.
    גם לי יש ביטוח שינים (ל"ת)
    שיני 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מי לא אוהב??? (ל"ת)
    רמי 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור