דיגיטל וטק

אפליקציית Waze בהחלטה דרמטית: מנכ"לית החברה תסיים את תפקידה

בגוגל יאחדו  את הצוותים העובדים על מוצרי המפות עם הצוות של אפליקציית הניווט הישראלית waze, זאת על רקע המאמצים להוריד בעלויות ולמזג פעילויות. בעקבות כך, מנכ"לית החברה,  נהא פאריק, תעזוב את תפקידה
מערכת ice | 
אפליקציית waze (צילום shutterstock)
בגוגל יאחדו מחר (שישי) את הצוותים העובדים על מוצרי המפות עם הצוות של אפליקציית הניווט הישראלית waze, זאת על רקע המאמצים להוריד בעלויות ולמזג פעילויות, כך לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל.
בווייז מועסקים 500 עובדים שיהיו כפופים כעת ל-Geo organization של גוגל, החטיבה שאחראית על גוגל מפות, גוגל ארת' וגוגל סטריט ויו. בעקבות השינויים המתכוננים, מנכ"לית ווייז, נהא פאריק, תעזוב את תפקידה, זאת אחרי שנכנסה אליו רק ב-2021 אחרי שהחליפה את נועם ברדין בראש החברה.
כזכור, לכבוד המונדיאל ווייז השיקה פיצ'ר מיוחד עם ניווט קולי בהשראת פרשנות כדורגל ברחבי העולם, כל פנייה, סכנה בדרך או יציאה ירגישו כאילו אתם על המגרש בעיצומה של התקפה אל מול השער. אז צאו לסיבוב ב-Automoball, מכונית המיועדת לאוהדי כדורגל אולטימטיביים. ואל תשכחו לחלוק את הגאווה שלכם עם מצב רוח שמייצג את המדינה האהודה עליכם כשהם עוברים שלבים בשלבי הטורניר.
חווית פרשן הכדורגל פועלת בשפות אנגלית, צרפתית וספרדית אך פעילה לכל המשתמשים ברחבי העולם מהיום ועד ה-29 לנובמבר, 2022. על מנת להבקיע ולהצטרף אל חווית פרשן הכדורגל, הקישו על "Waze שלי" >  לנהוג עם פרשן כדורגל או לחלופין הגדרות > קול ושמע > הקול של Waze. על מנת להחליף את האייקון ל-Automoball בהגדרות > תצוגת מפה > סמל רכב, ותמצא את מצבי הרוח של הפרשן בהגדרות הפרופיל שלך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה