דיגיטל וטק

המתחרה של וואטסאפ נחשפת: כמה אנשים משלמים על טלגרם?

פחות מחצי שנה לאחר השקת המנוי בתשלום באפליקציית התקשורת טלגרם, המייסד חושף את המספר המפתיע של משתמשים שכבר בחרו לשלם על השירות שזמין לכולם בחינם כמעט בלי מגבלות
יאיר מור | 
פאבל דורוב, מנכ"ל טלגרם (צילום unsplash, ויקיפדיה)
יותר ממיליון משתמשים כבר משלמים היום על מנוי טלגרם פרימיום, כך חשף אמש (שלישי) מייסד החברה, פאבל דורוב, בערוץ הרשמי שלו.
"טלגרם פרימיום, שאותו הצגנו רק לפני חמישה חודשים, עבר במהירות את (רף) מיליון המנויים והפך לאחת הדוגמאות המוצלחות ביותר של תוכנית מנויים לרשת חברתית שהושקה אי פעם", כתב דורוב.
עם זאת, הוא הוסיף כי "זה עדיין מייצג רק שבריר מסך ההכנסות של טלגרם", אך אמר כי "טלגרם פרימיום צומח ביציבות מדי יום – ויום אחד עשוי אף להתחרות מול הפרסומות שלנו".
אותן פרסומות, שהושקו לפני שנה בדיוק, גם הן לפי דורוב הצלחה היסטרית בתעשייה. "שלא כמו אפליקציות אחרות, נקטנו בגישה מודעת לפרטיות לפרסום: החלטנו שאף מידע אישי לא צריך לשמש למיקוד ושהודעות מקודמות צריכות להופיע רק בערוצים ציבוריים עם כותב אחד וקוראים רבים. למרות זאת, הפרסומות שלנו עברו את ביצועי השוק באופן משמעותי והציבו את טלגרם על דרך המלך ליציבות כלכלית".
דורוב סיכם כי "העתיד נראה מסעיר. אסטרטגיות ההכנסות הנוספות שבהן דנתי בפוסטים הקודמים שלי כבר מניבות פרי. בעוד שאפליקציות מסוימות אחרות מחשיבות את המשתמשים ככלי למיטוב ההכנסות, אנחנו מחשיבים את ההכנסות ככלי למיטוב הערך למשתמשינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה