דיגיטל וטק

ארצות הברית אוסרת מכירת Huawei: הסינים מרגלים אחרי אזרחים?

?ארה"ב אוסרת על מכירת ציוד של Huawei ושל ZTE תוך ציון סיכון ביטחון לאומי כחלק מאיסור על מכירה וייבוא של מספר חברות מסין
מערכת ice | 
וואווי (צילום iStock)
דרמה טכנולוגית בארצות הברית. ממשל הנשיא ג'ו ביידן ביטל את האישורים של ציוד תקשורת חדש מ-Huawei ו-ZTE  בסין מכיוון שהם מהווים "סיכון בלתי מקובל" לביטחון הלאומי של ארה"ב.
נציבות התקשורת הפדרלית של ארצות הברית אמרה ביום שישי שהיא אימצה את הכללים הסופיים, האוסרים גם מכירה או ייבוא ​​של ציוד מתוצרת יצרנית ציוד המעקב הסינית Dahua Technology Co, חברת מעקב הווידאו Hangzhou Hikvision Digital Technology Co Ltdוחברת התקשורת Hytera Communications Corp Ltd.

המהלך מייצג את התקיפה האחרונה של וושינגטון נגד ענקיות הטכנולוגיה הסיניות על רקע החשש שבייג'ין עלולה להשתמש בהן כדי לרגל אחרי אמריקאים. "הכללים החדשים הללו הם חלק חשוב מהפעולות המתמשכות שלנו להגן על העם האמריקני מפני איומי ביטחון לאומי הכרוכים בתקשורת", אמרה יו"ר ה-FCC, ג'סיקה רוזנוורצל, בהצהרה.
Huawei סירבה להגיב. ZTE, Dahua, Hytera והשגרירות הסינית בוושינגטון לא הגיבו מיד לבקשות להגיב. היקיוויז'ן אמרה בהצהרה כי המוצרים שלה אינם מאיימים על ביטחון ארה"ב.
"החלטה זו של ה-FCC לא תעשה דבר כדי להגן על הביטחון הלאומי של ארה"ב, אבל תעשה הרבה כדי להפוך את זה ליותר מזיק ויקר עבור עסקים קטנים בארה"ב, רשויות מקומיות, מחוזות בתי ספר וצרכנים בודדים להגן על עצמם, על בתיהם, עסקים ורכוש", אמרו בהיקיוויז'ן והוסיפו כי ימשיכו לשרת לקוחות בארה"ב "בהתאמה מלאה" לתקנות.
רוזנוורצל הפיצה את הצעד המוצע, שמונע למעשה מהחברות למכור ציוד חדש בארצות הברית, לשלושת הנציבים האחרים לאישור סופי בחודש שעבר. ה-FCC אמר ביוני 2021 שהוא שוקל לאסור את כל הרשאות הציוד עבור כל החברות ברשימה המכוסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה