דיגיטל וטק

לקראת המונדיאל: גוגל תביא לכם את המשחקים לטלפון

החברה הודיעה על עדכונים מיוחדים לחיפוש שלה, שמציגים מידע על המשחקים, תזכורות צפייה, עדכונים על גולים בזמן אמת ואפילו משחקונים חמודים שאפשר להתחרות בהם מול אוהדי הקבוצה היריבה
יאיר מור | 
כדורגל (צילום freepik)
לקראת המונדיאל שייפתח בקטאר עוד כשבוע וחצי, הודיעה גוגל על תוספות מיוחדות לחיפוש שלה, שמיועדות לתת לאוהדים את כל המידע שהם צריכים, ומעבר לו, בלי להיכנס לאף אתר.
חיפוש של מונחים כגון "מונדיאל", "מונדיאל 2022", "גביע העולם 2022" או "קטאר 2022" (וכמובן מקביליהם באנגלית ובשפות אחרות), יציג בראש עמוד התוצאות ווידג'ט מיוחד עם המשחקים הקרובים לפי השעון המקומי של המשתמש. במחשב אפשר לעבור לעמודי מידע וחדשות, אך בסמארטפון אפשר גם להירשם לעדכונים אודות המשחקים, כדי לקבל למשל התראות לפני תחילת המשחק לא לשכוח לצפות בו. מה שלא מופיע במידע ובתזכורות הוא איזה ערוץ בישראל משדר את המשחק.
בנוסף, אפשר אפילו 'לנעוץ' עדכונים על משחקים ספציפיים על מסך הבית, כך שהניקוד בהם יוצג ויתעדכן בזמן אמת למקרה שהמשתמש לא יכול לצפות בהם.
חיפוש של משחק ספציפי מציג סטטיסטיקות על ביצועיה של כל אחת מהקבוצות, ומחשב על פיהן את סיכויי הניצחון שלהן. המשתמשים יכולים לדרג את השחקנים, ולשחק משחקונים מיוחדים שמהווים מעין בידור משני בזמן המשחקים ומהווים תחרות בין אוהדי שתי הקבוצות המשחקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה