עסקי ספורט

חגיגה ישראלית במונדיאל: הושג הסכם טיסות היסטורי עם קטאר

נבחרת ישראל אמנם לא תשתתף במונדיאל הקרוב, אולם חגיגה ישראלית תהיה שם בכל זאת: משרד החוץ השיג הסכם היסטורי עם קטאר בו יטוסו טיסות ישירות מנתב"ג למדינה המארחת את גביע העולם
מערכת ice |  2
טיסה למונדיאל בקטאר (צילום pexels, unsplash)
מי שחשב שקיומו של גביע העולם במדינה ערבית עוינת יעצור את האוהדים הישראלים, שיחשוב שוב: לא בלבד שאלפי ישראלים רכשו כרטיסים למשחקים השווים ביותר, אלא כעת משרד החוץ ומשרד התרבות והספורט ארגנו עבורם סידור חלומי של טיסות מישראל ישירות לקטאר, מה שלא קרה עוד מעולם.
נציגי משרד החוץ ומשרד התרבות והספורט הגיעו להסכמה עם נציגי ארגון פיפ"א וכן עם מארגני הטורניר של המדינה המארחת, על קיום טיסות ישירות במהלך גביע העולם מישראל לקטאר. בנוסף, הוסכם על הענקת שירותים קונסולריים לאזרחים הישראלים באמצעות צוותים ישראלים.

נזכיר כי אתמול דווח שישראל וקטאר הגיעו להבנות על פתיחת נציגות ישראלית זמנית בדוחא בתקופת משחקי המונדיאל. לקטאר וישראל אין יחסים דיפלומטיים, אך קרוב ל-30 אלף אוהדי כדורגל מהארץ צפויים לטוס לאליפות העולם בכדורגל.
השבוע מסרה חברת התעופה הקפריסאית Tus Airways כי קיבלה אישור מדוחא להפעיל טיסות בין ישראל לקטאר במהלך הטורניר. טיסות מתל אביב יכללו "עצירת ביניים דיפלומטית" בלרנקה, משם ימשיך המטוס לקטאר.
כ-1.2 מיליון תיירים צפויים להגיע לקטאר במהלך המונדיאל, כמעט מחצית מאוכלוסיית המדינה (2.8 מיליון תושבים). המונדיאל בקטאר הוא הטורניר הראשון שמתקיים בעולם הערבי, וייערך בין ה-20 לנובמבר ל-18 בדצמבר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טיסה ישירה?זה לא ! חכמולוגים. (ל"ת)
    דרך קפריסין חחח 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בוא נדייק
    עוזי 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת התעופה(טוס) בבעלות ישראלית.וה"הסכם ההיסטורי" לתקופת המונדיאל בלבד (וגם זה בעקבות לחץ לחץ מסיבי של פיפא ולחץ "מתון" של מספר מדינות קרובות ורחוקות).אז בואו נרגיע!
    סגור