דיגיטל וטק

אינסטגרם בבשורה למפעילי חשבונות גדולים שתחסוך להם כאב ראש

מי שמנהל חשבון עם עוקבים רבים, וצריך להשתמש בכלים לניהול הפוסטים שלו, ישמח לדעת שאינסטגרם חוסכת לו כעת התקנה של אפליקציות נפרדות לכך
יאיר מור | 
אינסטגרם (צילום freepik)
אינסטגרם הודיעה אמש (שלישי) על השקת אפשרות חדשה עבור "חשבונות מקצועיים", שחוסך למנהלים שלהם לא מעט טרחה ומייעל את הניהול שלהם.
הכלי החדש מאפשר לתזמן פוסטים מתוך אפליקציית הרשת החברתית. זאת, בניגוד למצב עד היום, בו האפליקציה תמכה רק בהעלאה מיידית, ומי שרצה לתזמן פוסטים למועד מאוחר יותר נאלץ להוריד אפליקציה נפרדת בשם Creator Studio של מטא (פייסבוק לשעבר), או להשתמש בשירותי צד שלישי שגובים כסף על רוב היכולות.
החברה ציינה כי ניתן לתזמן מראש פוסטים כמעט מכל הסוגים – תמונות, סרטונים, "קרוסלות" (פוסטים עם יותר מפריט חזותי אחד) ורילז, אך לא סטוריז.
עם זאת, לא הכל מושלם: התזמון מוגבל, כאמור, לחשבונות המוגדרים כ"מקצועיים", תקף לטווח של עד 75 ימים קדימה ועדיין מעט מסורבל – כדי לתזמן פוסט צריך להכין את הפוסט, ללחוץ על כפתור "הגדרות מתקדמות" במקום על כפתור הפרסום, בחירה במועד התזמון הרצוי, חזרה אחורה למסך הפוסט ואז לחיצה על כפתור התזמון. השאלה היחיד שיוצרים צריכים לשאול את עצמם הוא מה עדיף – אפליקציה נפרדת (ומסורבלת לכשעצמה) לתזמון פוסטים, או התעסקות עם ממשק מעט מסורבל בתוך האפליקציה שבה הם ממילא פועלים באופן תמידי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה