דיגיטל וטק

ענקית התקשורת הגרמנית משקיעה בסטארטאפ ישראלי 25 מיליון דולר

דויטשה טלקום משקיעה 25 מיליון דולר בטרידיון, שנחשבת מובילה בקישוריות בטכנולוגיית ענן לרשתות תקשורת מרחביות (WAN) המובילות בעולם
מערכת ice | 
אינטרנט (צילום pexels)
הסטארטאפ Teridion מכריז על השקעה אסטרטגית של 25 מיליון דולר מתאגיד התקשורת דויטשה טלקום. העניין הרב של ענקית תקשורת כמו דויטשה טלקום מגיע על רקע העובדה שטרידיון נחשבת מובילה בקישוריות בטכנולוגיית ענן לרשתות תקשורת מרחביות (WAN), המובילות בעולם.
טרידיון הקומה ב-2013 והגיוס הנוכחי מביא את סך הגיוסים של החברה ל-80 מיליון דולר. בין המשקיעים הקיימים בחברה קרן JVP, קרן מאגמה ונצ'רס וקרן סינגטל innov8. החברה מתכננת לייעד את ההון שגויס להעמקת פיתוח המוצר והרחבתו לכיוונים נוספים, עם הצורך הגובר של לקוחותיה לתעבורת אינטרנט מנוהלת. בנוסף בכוונת החברה לגייס עובדים בישראל ובעולם ולהעמיק את מאמצי השיווק שלה לשווקים חדשים, במיוחד באירופה.

מטה החברה ממוקם ברעננה והיא מעסיקה 50 עובדים בישראל. טרידון מנוהלת על ידי ירון רבקאי שמוביל את החברה מתחילת 2020. שיתוף הפעולה בין החברות, החל כבר בתחילת השנה, כאשר טרידיון מספקת ל-Deutsche Telekom וללקוחותיה העסקיים, פתרונות קישוריות וירטואליים ייחודים, באמצעות טכנולוגיית  ה-Teridion Liquid Routing שפיתחה. הרשת המתקדמת מאפשרת לארגונים לבנות ולעשות שימוש באופן דינמי, בפתרונות קישוריות אירוח בענן, בהתאם לצרכיהן. לרבות חיבור אתרים למרכזי ענן והספקת שירות, תמיכה ואפליקציות לעובדיהן מכל מקום. הרשת של טרידיון פרוסה ב 500 נקודות שונות ברחבי העולם, על פני 25 ספקי ענן שונים, באופן המאפשר הבטחת ביצועים (לייטנסי נמוך, יציבות  גבוהה וכד') עבור תעבורת אינטרנט מאתר לאתר ומאתר לענן. 
במונחים טכניים, מדובר ברשת המוגדרת באמצעות תוכנה, ברשת המרחב הרחבה (SD-WAN). אחד היתרונות המרכזיים של רשת זו, הוא ביטול הצורך בניהול מורכב של רשתות פיזיות עם צמתי גישה מבוזרים. כך שהיא מאפשרת ללקוחות עסקיים לנהל את הרשתות הוירטואליות שלהם במקום מרכזי אחד. דבר המאפשר לאתרים, אפליקציות ולמספר ההולך והעולה של העובדים מרחוק, בין אם זה מהבית ובין אם זה באתרי העבודה השונים של החברה, להשתלב בקלות ברשת הארגונית. הפתרון המתקדם הופך את ה-IT הארגוני לגמיש הרבה יותר, ואף מפחית משמעותית את עלויות הניהול עבור חברות וארגונים.
ההשקעה הנוספת של ענקית הטלקומוניקציה הגרמנית בטרידיון והרחבת השימוש בפתרונות הקישוריות שפיתחה, יאפשר לטלקום להגדיל את היצע השירותים שהיא מספקת ללקוחות עסקיים רבים ברחבי העולם. בדגש על שירותי אינטרנט מתקדמים, הכוללים אספקה ותפעול רשתות ארגוניות. לקוחותיה יזכו לרשת פרימיום עם שרשרת תהליכים מקצה לקצה והסכמי רמת שירות מוגדרים (SLAs) עם זמינות בכל רחבי העולם. כחלק מההשקעה, מתיאס באדה, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה וטרנספורמציה קבוצתית של דויטשה טלקום, מצטרף לדירקטוריון של טרידיון.
סריני גופאלן, מנכ"ל דויטשה טלקום גרמניה: "ההשקעה שלנו בטרידיון היא צעד חשוב מאוד עבורנו, משתי בחינות, האחת האטרקטיביות הכלכלית שלו, היות ואנו בטוחים שטרידיון, אחת מחברות קישוריות הענן המובילות היום בעולם, תציג צמיחה משמעותית. והשנייה, מבחינת הלקוחות שלנו - להם אנו יכולים לספק כעת את קישוריות הענן הטובה ביותר הקיימת היום. לקוחות עסקיים רוצים להתמקד בעסק שלהם ולהסתמך על קישוריות מיטבית. הם רוצים שזה יהיה מאובטח, זריז, גמיש וזמין ברחבי העולם - הפורטפוליו של השותפות שלנו עם טרידיון מספק בדיוק את זה".
ירון רבקאי, מנכ"ל טרידיון: "ההשקעה שקיבלנו מתאגיד ענק כמו דויטשה טלקום תסייע לנו להרחיב את שיתוף הפעולה עמה ולהגשים את החזון של טרידיון להביא את הטכנולוגיה שלנו לכל העולם. עם ההשקעה החדשה וההתפתחויות האחרונות, החברה נמצאת בתנופה ותתמקד בגיוס עובדים והרחבת הפעילות ללקוחות חדשים. טכנולוגיית ה-Liquid Routing שפיתחנו, מספקת פתרונות ייחודים למרחב הרשת הארגונית ומאפשרת לקחת את הקישוריות הארגונית לשלב הבא. אנו נרגשים שטלקום היא השותפה שלנו למסע הזה, ומאמינים שהיכולות הטכנולוגיות המשותפות שפיתחנו, יספקו חוויה יוצאת דופן ללקוחות טלקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה