דיגיטל וטק

נטפליקס הפתיעה את המשתמשים: מה היא השיקה?

שירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם מציע אפשרות חדשה, שמצד אחד מושיט עלה של זית למשתמשים שהתעצבנו עליו לאחרונה ומצד שני רומז להם כי החברה לא מתכוונת להיכנע ללחץ
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום pexels)
משתמשי נטפליקס יכולים החל מעכשיו להעביר את המידע האישי של כל אחד מהצופים בחשבון לחשבון אחר, כך הודיעה ענקית הסטרימינג אתמול (שני).
כידוע, חשבון נטפליקס מאפשר להגדיר מספר פרופילים לצופים שונים, כמו אבא, אמא, בן, בת, גיס וגיסה, כאשר לכל אחד מהם המלצות שונות והעדפות שונות. הכלי החדש, תחת השם "Profile Transfer", זמין תחת תפריט האפשרויות בשירות, ומאפשר לייצא את כל הפרטים של כל פרופיל בנפרד – היסטוריית הצפייה, רשימת התכנים לצפייה "בהזדמנות", והעדפות שפת השמע והכתוביות.
לפי החברה, מדובר ביכולת שנועדה, למשל, לבני זוג שנפרדים או לצעירים שיוצאים מבית ההורים לחיים עצמאיים ולחשבונות נפרדים – אך למעשה, מדובר בעיקר בניסיון של נטפליקס לעודד משתמשים להפסיק לשתף חשבונות עם אנשים שאינם חיים באותו בית. האפשרות לייצא פרופיל היא רמז דק למשתפי החשבונות: העבירו את פרטיהם של אנשים שאינם גרים איתכם באותו בית לחשבון משלהם, מפני שלחשבון שלכם הם לא יוכלו לגשת יותר.
כדי להפוך את הרמז לשקוף עוד יותר, ניסתה החברה את התכונה החדשה תחילה במדינות פרו, צ'ילה ו'קוסטה ריקה – אותן שלוש מדינות ששימשו כפיילוט הראשוני לגביית תוספת תשלום על שיתוף החשבון עם משתמשים שאינם גרים באותו בית. כעת ,היא הופכת לזמינה בכל העולם, וכל משתמש יקבל הודעה כאשר היא זמינה עבורו – מה שלא אמור לקחת יותר משבועות ספורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה