טלוויזיה

נטפליקס משיקה את המנוי הזול יותר: מתי וכמה הוא יעלה?

בשעה טובה: ענקית הסטרימינג נטפליקס הודיעה היום על תאריך ההשקה של המנוי הכולל פרסומות, שיעלה כחצי מהמנוי הרגיל

מערכת ice |  1
נטפליקס (צילום pexels)
נטפליקס הכריזה היום (חמישי) על תאריך ההשקה של המנוי עם פרסומות - ב-3 בנובמבר - תמורת 25.07 ש''ח לחודש. המנוי הבסיסי עם הפרסומות של ענקית הסטרימינג יצטרף לשלושת המסלולים הנוכחיים ללא פרסומות של השירות: מנוי בסיסי ב-35.82 ש''ח, רגיל ב-55.54 ש''ח, ופרימיום ב-71.68 ש''ח.
נטפליקס מסרה כי התוכנית הבסיסית עם הפרסומות תכלול בממוצע עד ארבע עד חמש דקות של פרסומות בשעה. אורך הפרסומות יהיה בין 15 ל-30 שניות, ויוצגו לפני ולפעמים במהלך תכניות או סרטים. נטפליקס לא תשלב פרסומות פוליטיות או פרסומות למוצרי עישון או נשק.
המנוי עם הפרסומות יושק ב-11 מדינות, כולל קנדה, אוסטרליה, דרום קוריאה, בריטניה, צרפת וגרמניה. כ-5% עד 10% מהסרטים ותוכניות הטלוויזיה של נטפליקס לא יופיעו במסלול המנוי, לפחות בהתחלה, בגלל מגבלות רישוי. למנויים למסלול עם פרסומות לא תהיה אפשרות להוריד תכניות או סרטים.
ההחלטה לכלול פרסומות מסמנת ציר חד עבור נטפליקס, שאימצה להציע שירות סטרימינג ללא פרסומות. בשיחה עם משקיעים באפריל, אמר מייסד ומנכ"ל נטפליקס, ריד הייסטינגס, כי הוא התנגד ל"מורכבות הפרסום", והעדיף את הפשטות של רכישת מנוי.
"אבל עד כמה שאני מעריץ של זה, אני מעריץ גדול יותר של בחירת הצרכנים", אמר הייסטינגס, "ולאפשר לצרכנים עם סבלנות לפרסומות שירצו לקבל מחיר נמוך יותר, זה הגיוני מאוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נטפליקס
    יוסי 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על הכסף,הרי כל הסרטים ורוב הסדרות ישנים להפליא
    סגור