דיגיטל וטק

ממשיכה להתרסק: סמסונג רשמה ירידה נוספת והשפיעה על כל השוק

מגזר השבבים האלקטרונים ממשיך את תקופת השפל שלו, כאשר אנליסטים מציינים תחזיות אפלות וענקיות השוק גורמות גם לחברות הקטנות ותר לרדת
מערכת ice | 
סמסונג בקריסה (צילום pexels, Babak / Unsplash)
תחזיות קשות של Samsung Electronics ו-Advanced Micro Devices גרמו למניות הקשורות לשבבים אלקטרונים לרדת ביום שישי האחרון, מה שעורר חשש שצניחה בביקוש למוליכים למחצה עלולה להיות הרבה יותר גרועה מהצפוי. AMD, Nvidia, Intel, Qualcomm ו-Micron Technology ירדו בין 2.9% ל-14%, מה שהכביד על חברות קטנות יותר כמו Marvell Technology ו-Applied Materials.
סמסונג, היצרנית המובילה בעולם של שבבי זיכרון, טלפונים חכמים וטלוויזיות, היא מוקד לביקוש צרכני עולמי והתוצאות הראשוניות המאכזבות שלה מוסיפות לשטף של הורדות רווחים ותחזיות קודרות. מגזר השבבים מתמודד עם ביקוש חלש, מונע על ידי אינפלציה גבוהה של עשרות שנים, עליית ריבית, מתחים גיאופוליטיים וסגרים של הקורונה ופוגע בשוק הלפטופים והסמארטפונים, כאשר עסקים וצרכנים מרסנים את ההוצאות. כמעט תריסר אנליסטים הורידו את יעדי המחירים שלהם על מניות AMD ב-50 דולר, לאחר שיצרנית השבבים האמריקאית הורידה את תחזית ההכנסות שלה לרבעון השלישי בכמיליארד דולר.
רוכשי שבבי זיכרון כמו יצרניות סמארטפונים ומחשבים מתעכבים עם רכישות חדשות ומנצלים את המלאי הקיים, מה שמוביל לירידה במשלוחים ולירידה במחזור התעשייה. "אנו מאמינים כי האזהרה של AMD תהיה בעלת הקריאה השלילית ביותר עבור אינטל, אך גם במידה מסוימת עבור Nvidia וחברות אחרות הקשורות לזיכרון ולמרכזי נתונים. אנחנו עדיין חושבים שהתעשייה הולכת לקראת הירידה העמוקה ביותר שלה מזה עשור, הודות למלאי שרשרת אספקה ​​גבוה וירידה בביקוש הסופי", אמרו האנליסטים בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה