דיגיטל וטק

גוגל מעלה הילוך במלחמה באפל: הסמארטפונים והשעון החדשים נחשפים

הדגם החדש של גוגל יימכר ב-600 דולר, עם מצלמה משוכללת ושבב הגרפי של הסמארטפון יש ביצועים מרשימים. בנוסף לכך, מחירו של הפיקסל ווטש יתחיל ב-350 דולר

מערכת ice |  1
JioPhone Next, הסמארטפון הזול של גוגל (צילום ויקיפדיה, יחצ, pixabay)
הדגם של הפיקסל 7 יימכר ב-600 דולר, עם מצלמה ייחודית ברמה של האייפון: המעבד לא קיבל שדרוג משמעותי, אל לשבב הגרפי של הסמארטפון יש ביצועים מרשימים. בנוסף לכך, מחירו של הפיקסל ווטש יתחיל ב-350 דולר.
גוגל ערכה היום (חמישי) אירוע השקה מפואר שבמהלכו חשפה את מכשיריה החדשים: שני סמארטפוני הפיקסל 7 ושעון פיקסל חדש, המהווה את אחד החשובים שלה בשנים האחרונות. המכשירים החדשים של החברה יכולים לאיים על ההגמוניה של אפל וסמסונג בתחום מוצרי המובייל בסגמנט הפרימיום.

המכשיר פיקסל 7 מציע הרבה מאוד מאפיינים בתמורה למחיר שניתן לרכוש אותו. הדגם הבסיסי יימכר בכ-600 דולר ויציע מצלמה משוכללת שטובה כמו המצלמה של האייפון, לפי כמה אוהדי המכשיר, ובנוסף יש יכולת בינה מלאכותית כגון תמיכה בתיקון טשטוש תמונות דרך אפליקציית התמונות של גוגל. אין יותר מדע הבדל בין הדגם של השנה לבין הדגם של השנה שעברה, למעט המעבד שקיבל שיפור ביכולות  ושבב גרפי חדש. אבל בניגוד לאפל, בדגם המתקדם יותר - הפיקסל 7 פרו יש שיפור מסוים גם אם המחיר שלו עדיין נשאר על 900 דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לי את הפיקסל 6 והוא מאכזב
    הגלשנית 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סוללה יחסית קצרה לקיבולת, אנדרויד 12/13 שלא הוסיפו כלום אלא גרעו מ11 שהייתה יציבה ויעילה. הדבר היחיד הוא שהמצלמה טובה אבל היא טובה לא בגלל החומרה אלא בגלל התוכנה שזמינה גם לפיקסלים הישינים יותר אנדרויד הגיע לפיק בגירסה 11 ולא רק שלא מחדשת אלא הופכת ליותר כבדה ללא סיבה
    סגור