דיגיטל וטק

אפל מודה: יש תקלה באייפון 14, נתקן אותה

בעיית המצלמה המשקשת באייפון 14 פרו תתוקן בימים הקרובים, בעדכון תוכנה שתשחרר אפל, כך שבעת ההשקה בישראל בסוף השבוע רוב הסיכויים שהבעיה כבר לא תהיה קיימת
יאיר מור | 
אייפון (צילום unsplash)
הרוכשים הזריזים-מדי של אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס יקבלו במהלך השבוע הקרוב עדכון תוכנה שאמור לסדר את הבעיה התורנית שהתגלתה במכשירים מייד לאחר ההשקה, כך מסרה אפל לכתב הטכנולוגיה של בלומברג, מארק גורמן.
כזכור, אתמול דיווחנו על תלונות רבות מצד משתמשים במכשירים החדשים והמתקדמים ביותר של החברה. לפי הפוסטים שלהם בפורומים וברשתות החברתיות, בעת שימוש באפליקציות לשיתוף תמונות וסרטונים, מנגנון הצילום מתחיל לשקשק – מילולית. המצלמה זזה במהירות אדירה, שגורמת לתחושת רטט ורעש מטריד במכשיר, והופכת את הצילום למטושטש מאוד בשל תזוזות מהירות לכל הכיוונים.
גורמן ציין כי סנאפ, מפעילת הרשת החברתית סנאפצ'ט, הפופולארית בקרב צעירים, מסרה לו כי היא עובדת בשיתוף פעולה עם אפל כדי לתקן את הבעיה – אך היא לא היתה האפליקציה היחידה שהושפעה מהתקלה המוזרה. גם משתמשי אינסטגרם, טיקטוק ופייסבוק התלוננו על אותה בעיה. עם זאת, החברות המפעילות את האפליקציות הללו לא ענו לבקשות התגובה של גורמן לעניין אפשרות התיקון.
עדכון התוכנה שייצא בשבוע הקרוב, בדיוק בזמן להשקת המכשירים בישראל מחר בלילה, יהיה השני שיוצא לאייפון 14 עוד לפני שעבר חודש אחד (ואם זה יקרה לפני יום שישי הקרוב – פחות משבוע בודד) מאז ההשקה שלו. כבר ביום ההשקה ביקשה החברה מהרוכשים להתקין עדכון שמטפל בבעיה בשירות שיחות הווידאו שלה, פייסטיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה