דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורות למשתמשי אייפון: אלו התכונות החדשות

האפליקציה התעדכנה עם היכולת לסנן הודעות שלא נקראו, למחוק הודעות במשך יומיים, לצרף יותר אנשים לקבוצות, לשלוח קבצים גדולים יותר ולהינצל מאחת הטעויות הנפוצות ביותר שמשתמשים עושים
יאיר מור | 
וואטסאפ (צילום vecteezy)
אם אתם משתמשים בוואטסאפ על מכשיר אייפון – כדאי לכם מאוד לעדכן אותה בהקדם. החברה מבית מטא (לשעבר פייסבוק) הוציאה ביממה האחרונה עדכון לגרסת האפליקציה הזמינה בחנות של אפל, שמביאה איתה את אחד השינויים הקטנים אך השימושיים ביותר באפליקציה בשנים האחרונות.
לפי אתר WABetaInfo, הגרסה החדשה של וואטסאפ לאייפון מציגה לאחר בחירת הודעה ולחיצה על "למחוק לעצמי" ("Delete for me") מעין הודעה קופצת בתחתית המסך, שלצד אישור המחיקה מציגה אפשרות ביטול ("Undo"). ההודעה מוצגת למשך מספר שניות, ומאפשרת להתחרט על מחיקת ההודעה – או, ליתר דיוק, על מחיקה שלה רק מצד השולח בזמן שבדרך כלל, כשמוחקים הודעה, מתכוונים לבחור באפשרות "למחוק אצל כולם" ("Delete for everyone"). האפשרות הזו צפויה להציל משתמשים מהטעות הזו שגורמת ללא מעט עוגמת נפש.
לפי רשימת השינויים של אפל, העדכון מביא איתו גם את האפשרויות להוסיף 512 אנשים לקבוצה במקום המגבלה הקודמת של 256 אנשים, למחוק הודעות עבור כולם במשך יומיים במקום יום, לשלוח קבצים בגודל של 2 גיגה-בייט ולהציג רק שיחות שבהן יש הודעות שטרם נקראו. עם זאת, ב-WABetaInfo מציינים כי התכונות האחרונות נוספו לאפליקציה כבר לפני מספר ימים, והחברה פשוט טרחה רק כעת לציין זאת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה