דיגיטל וטק

האם וואטסאפ תלך בקרוב בעקבות טוויטר?

האפליקציה מבית פייסבוק עובדת על היכולת המבוקשת שהמתחרה המושבעת של חברת האם, טוויטר, השיקה רק לאחרונה. מתי היא תגיע לכולם?

יאיר מור | 
וואטסאפ, טוויטר (צילום pixabay ,freepik, pexels)
השקת היכולת לעריכת ציוצים, עליה הכריזה טוויטר לאחרונה, אמנם עוד נמצאת בשלבים ראשונים, אך נראה שהיא כבר עוררה את תיאבונה של וואטסאפ, שכעת נראה כי מתקדמת לקראת השקת תכונה דומה משלה.
אתר WABetaInfo מצא בקוד של גרסת בטא עדכנית של וואטסאפ למחשבים רמז לממשק שמאפשר עריכה של הודעות לאחר שליחתן. מדובר ביכולת שמתשמשים מבקשים כבר שנים, ויש אפליקציות שמאפשרות אותה, כמו פייסבוק, טלגרם וכאמור, לאחרונה הצטרפה אליהן טוויטר.
כרגע, הרמז שנמצא בקוד לא מספק מידע רב: כל מה שניתן לראות הוא חלון קופץ עם אפשרות לערוך את הטקסט של ההודעה. לא ידוע האם החברה תוסיף מגבלת זמן או פעמים לעריכת ההודעות, כפי שעשתה טוויטר (אם כי מגבלת זמן היא כמעט בטוחה, שכן וואטסאפ מוחקת הודעות מהשרת לאחר זמן מסוים, מה שלמיטב הבנתנו מונע כל אפשרות טכנית "להתעסק" איתן לאחר המחיקה הזו, גם אם הן נמצאות עדיין על המכשירים של המשתמשים). כמו כן, לא ידוע האם ניתן יהיה לצפות בהיסטוריית העריכות של ההודעה כמו בפייסבוק ובטוויטר, או רק בעובדה שהיא נערכה וזהו, כמו בטלגרם.
מה שכן ידוע הוא שלא מדובר ברמז הראשון ליכולת עריכת הודעות בוואטסאפ: לפני שלושה וחצי חודשים דיווח האתר על הפיתוח לראשונה, ואף הציג תמונה ראשונה שלו בגרסת האייפון של האפליקציה. מאז לא נוספו שום רמזים, ואף משתמש לא קיבל גישה בפועל ליכולת הזו. כעת, הוספתה לקוד הגרסה למחשבים מרמז ככל הנראה על השקה מתקרבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה