דיגיטל וטק

נפלתם קורבן לעוקץ? גנב אשראי ביצע עסקאות ב-350,000 שקל

יחידת ההונאה של מחוז מרכז פתחה לפני כחודשיים עם קבלת תלונה מנציג חברת אשראי בארץ בגין חשד לביצוע עסקאות רבות ותשלומי חובות בטלפון/באתרים שונים באמצעות כרטיסי אשראי של אזרחים תמימים
מערכת ice | 
עליה בקניות באשראי (צילום אייס)
המשטרה עצרה תושב רמלה בחשד לביצוע עסקאות באמצעות כרטיסי אשראי של אזרחים תמימים. יחידת ההונאה של מחוז מרכז פתחה לפני כחודשיים עם קבלת תלונה מנציג חברת אשראי בארץ בגין חשד לביצוע עסקאות רבות ותשלומי חובות בטלפון/באתרים שונים באמצעות כרטיסי אשראי של אזרחים תמימים.
על פי החשד, שווי ההונאה עומד על סך כ-350,000 שקל תוך ביצוע של כמעט 200 עסקאות. במהלך החקירה שנוהלה כאמור ביחידת ההונאה של מחוז מרכז נמצא כי בנוסף לרכישות השונות, היה החשוד - תושב רמלה בן 31 משלם חובות כגון - ארנונה, חשמל, מים כבישי אגרה ודו"חות חניה עבורו ועבור בני משפחתו.

הבוקר, כאמור, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי היחידה את החשוד במעשים החמורים ובסיום חקירתו הוא יובא לדיון בבית המשפט בראשוןן לציון בבקשה להאריך את מעצרו כדי להשלים את החקירה בנושא.
כמו כן תבדק הרשימה של האנשים שנפלו קורבן לאותו חשוד במעשה שגנב את פרטיהם והשתמש באשראי שלהם לטובתו האישית, אם נפלתם קורבן לעוקץ שכזה, כדאי לכם לעבור היטב על החשבונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה