דיגיטל וטק
מסעדות היוקרה נסחטות: כך מאיימים הנוכלים ועוקצים אלפי דולרים
בעלי מסעדות אמרו שהם היו ממוקדים על ידי רמאים שמפרסמים ביקורות שליליות על המסעדות שלהם בגוגל ולאחר מכן דורשים כרטיסי מתנה דיגיטליים כמחיר להסרתם
ביקורות אלו מתפרסמות על ידי נוכלים ששלחו דוא"ל לבעלי המסעדה ומתחייבים להסיר את הדירוג הגרוע בתמורה לכרטיס מתנה של Google Play בסך 75 דולר. אם המסעדן לא נענה לדרישה, הרמאים מפרסמים ביקורות שליליות נוספות, על פי הדיווח.
"אנו מתנצלים בכנות על מעשינו, ולא נרצה לפגוע בעסק שלך אבל אין לנו ברירה אחרת", נכתב באימייל. הרמאים לכאורה אומרים באימייל שהם נמצאים בהודו, ושכרטיס מתנה בסך 75 דולר יכסה הוצאות בסיסיות עבורם ועבור משפחתם למשך מספר שבועות.
הרמאים מפרסמים ביקורות שליליות על מסעדות ולאחר מכן דוא"ל לבעלים המציע להוריד אותן בתמורה לכרטיסי מתנה. המסעדנים מופנים להפקיד את כרטיס המתנה לחשבון דוא"ל המנוהל על ידי ProtonMail, שירות דוא"ל מוצפן מקצה לקצה שבסיסו בשוויץ.
עוד ב-
"הצוות שלנו חוקר באופן פעיל את המצב הזה וכבר החל להסיר מקרים של תוכן המפר מדיניות", אמר דובר מפות גוגל. "המדיניות שלנו קובעת בבירור שביקורות חייבות להתבסס על חוויות אמיתיות, וכאשר אנו מוצאים הפרות מדיניות, אנו נוקטים בפעולה מהירה החל מהסרת תוכן ועד השעיית חשבון ואפילו התדיינות משפטית".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה