דיגיטל וטק

פייסבוק תשבור את החוקים? השינוי הקיצוני שנדרש ממנה

קבוצת שתדלנים מבקשת מ-Meta להוסיף אפשרויות יחסים בפייסבוק עבור אנשים שאינם מונוגמים, הם אומרים שתכונת סטטוס היחסים של הרשת החברתית היא "מוציאה מהכלל"
מערכת ice | 
פייסבוק (צילום pexels)
קבוצת הסברה קוראת ל-Meta לאפשר למשתמשי פייסבוק לרשום יותר משותף רומנטי אחד בפרופילים שלהם. במכתב ששלח הארגון לפוליאמוריה ואי-מונוגמיה אתית (OPEN) לענקית המדיה החברתית ביום חמישי, הוא אמר שהעיצוב הנוכחי של תכונת סטטוס היחסים של פייסבוק הוא "מוציא מהכלל" כלפי אנשים העוסקים באי-מונוגמיה אתית. הקבוצה ביקשה מטא לאפשר למשתמשים לתייג את כל בני הזוג הרומנטיים שלהם.
"במקרה הטוב, ההגבלה הזו מנציחה את המחיקה וההדחה לשוליים של מערכות יחסים לא מונוגמיות; במקרה הגרוע, זה פוגע במשתמשים שאינם מונוגמיים על ידי הנצחת סטיגמות חברתיות סביב התוקף והאותנטיות של מערכות היחסים שלהם", אמרו ב-OPEN.
דובר מטה אמר ל"ניו יורק טיימס" שהחברה בוחנת את המכתב וציין שפייסבוק כבר מאפשרת למשתמשים לציין בפרופיל שלהם שהם נמצאים ב"מערכת יחסים פתוחה" עם אחד או יותר.
העיתוי של הבקשה אולי נראה מוזר בהתחשב במאגר המשתמשים היומי של פייסבוק הפוחת, אבל זה תואם את המספר ההולך וגדל של אנשים שמוצאים את עצמם במערכות יחסים לא מונוגמיות. לפי נתונים שצוטטו על ידי OPEN, כארבעה עד חמישה אחוזים מהמבוגרים האמריקאים עוסקים באי-מונוגמיה אתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה