משפט

חיפשו עבודה דרך הפייסבוק ונשחטו באכזריות ע"י רוצח סדרתי

המשטרה המקסיקנית עצרה השבוע את גריק רומן בן ה-38, שחשוד כי רצח באופן סדרתי נשים שנפגשו עמו לפגישות עבודה דרך מודעה שפרסם בפייסבוק, התקיף אותן מינית, רצח אותן ואז ביתר את גופותיהן
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
המשטרה המקסיקנית עצרה השבוע את גריק רומן בן ה-38, שחשוד כי רצח באופן סדרתי נשים שנפגשו עמו לפגישות עבודה דרך מודעה שפרסם בפייסבוק. בנוסף אליו, נעצרה אישה נוספת שחשודה במעשים, ופרטיה עדיין לא נחשפו.
על פי ההערכות, רומן רצח לפחות 7 נשים. ממצאי חקירת המשטרה חשפו כי רומן נהג לקבוע פגישות עם הקורבנות בעזרת מודעות דרושים מזויפות, לפתות אותן לבוא איתו למקומות מרוחקים ואז לרצוח אותן באכזריות. 
גורם המעורה בפרטי החקירה סיפר שהחשד שמדובר ברוצח סדרתי שעובד בשיטתיות עלה לאחר שבלשים הבחינו בקווי דמיון בזירות הרצח כשהקורבנות שנמצאו הותקפו מינית, נרצחו ואז בותרו גופותיהן.
הקורבן האחרון הייתה וירידיאנה מורנו וסקז, בת 31 ואם לילד בן 10, שענתה לאחת המודעות המזויפות של הרוצח. "הגופה הייתה מרוטשת כל כך שהיינו צריכים מומחה מז"פ ופתולוגים בשביל לזהות אותה", סיפר אחד הבלשים שחקר את הרצח של וסקז.
 
מבצע חיפוש שנערך בביתו של רומן לאחר מעצרו חשף את הבגדים שלבשה וסקז ביום הרצח. מאז התפוצצות הפרשה התברר שהוא עבריין מין מוכר למשטרה. בשנת 2012 הוא הואשם באונס של ילדה בת 12, ואפילו ריצה עונש מאסר על כך שאנס קטינה מתחת לגיל 13. במידה והוא יורשע עכשיו בעברות המיוחסות לו, עשויות להיגזר על רומן 20 עד 50 שנות מאסר על כל סעיף רצח בכתב האישום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה