דיגיטל וטק

וואטסאפ מתחילה לפתוח את האפשרויות שחיכינו להן מזמן

אחרי ציפייה ארוכה, נראה שאפליקציית התקשורת הפופולארית מתחילה להביא למשתמשים שתי אפשרויות חשובות שיקלו על החיים שלהם
יאיר מור |  4
עדכוני וואטסאפ (צילום unsplash)
רק עוד קצת: שני עדכונים שהוציאה וואטסאפ בימים האחרונים מכינים את השטח לקראת פתיחה של שתיים מהאפשרויות המצופות ביותר של אפליקציית התקשורת הפופולארית מבית מטא (פייסבוק לשעבר).
עדכון אחד שהוציאה החברה הוא גרסת בטא חדשה למשתמשי אייפון, ומביא לראשונה למכשירי אפל את היכולת להשתמש ב"ריאקשנס" – הצמדת אימוג'י להודעות כפי שאפשר לעשות בפייסבוק, מסנג'ר ואינסטגרם כבר מזמן, ובטלגרם מאז תחילת השנה. האפשרות הזו נמצאת תחת פיתוח מזה זמן רב, ולפני כחודש התחילה להיפתח עבור בודקי בטא בעלי מכשירי אנדרואיד. כעת היא מגיעה גם לחלק מבוקדי הבטא באייפון.
לפי תמונות שפורסמו, בלחיצה ארוכה על הודעה בשיחה נפתחת, בנפרד מתפריט אפשרויות ההודעה שמוצג מתחתיה, שורת ריאקשנס המציעה שישה אימוג'י להצמדה להודעה - אגודל מונף ("לייק"), לב, דמעות שמחה, תדהמה, דמעה וידיים צמודות (תפילה/תודה/סליחה).
במקביל, יצא גם עדכון לגרסת הבטא למכשירי אנדרואיד, שמביא איתו אנחת רווחה ללא מעט משתמשים: אפשרות לשינוי ידני של שפת האפליקציה. גם כאן מדובר בתכונה שנפתחה רק עבור חלק מהבודקים, אך כמובן שבקרוב היא תיפתח בהדרגה לעוד מהם, ובסופו של דבר תגיע לכל המשתמשים בעולם.
משתמשים שזכו לקבל את האפשרות יכולים להיכנס לתפריט, הגדרות ואז שפת אפליקציה ("App Language"), ולבחור ידנית באיזו שפה הם רוצים שוואטסאפ תוצג להם. ברירת המחדל תישאר, כמובן, אותה שפה שמוגדרת כשפת הממשק של הטלפון, אך כעת יוכלו משתמשים שהטלפון שלהם בעברית ואת וואטסאפ הם מעדיפים באנגלית – או להיפך, עבור אנשים שהמכשיר שלהם בעברית אך רוב שיחות הוואטסאפ שלהם הן בשפות לעז – לשנות את השפה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מתי יוסיפו את הפיצ׳ר הזה ?
    אזרח 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכל מי שמזמין אותי לקבוצת וואטסאפ, שאקבל הודעה על כך ועם והאפשרות לסרב לכך !!!
    סגור
  • 3.
    מעניין מאד
    יוסף 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת אומרת משעמם מאד. איך זה בדיוק עוזר? אילו הדברים הכי משמעותיים? אם זה כך - הייתי מצמצם את צוות הפיתוח של ווטסאפ ומעביר חלק גדול מימנו לפעילות פרודוקטיבית יותר
    סגור
  • 2.
    טעות בניסוח בכתבה
    אנונימי 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסוף הכתבה אמרתם את אותו דבר פעמיים במילים שונות, אחרי שכתבתם להפך.
    סגור
  • 1.
    שדרגו את ווצאפ עם okbye app
    ארז 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאפשרת חיבור יעיל בין השיחה הסלולרית לשירותהווטסאפ שלכם
    סגור