דיגיטל וטק

זום סוף סוף טיפלה בבעיה הכי מעצבנת בתוכנה שלה

החברה הודיעה על שינוי דרמטי בשיטת הפעולה שלה עד היום, שתמנע את אחד הדברים הכי מעצבנים שקורים ללקוחות שבסך הכל רוצים להתחבר לשיחה
יאיר מור | 
אריק יואן מנכ"ל זום (צילום זום, freepik, Pixabay)
שירות שיחות הווידאו שהפך במהלך תקופת הקורונה לאחד הגדולים בעולם, זום, יחסוך למשתמשים את המטרד הגדול ביותר בשירות: הצורך לעדכן את התוכנה בכל פעם שמנסים להיכנס לשיחה.

החברה הודיעה אתמול כי החל מעתה, כל משתמש בתוכנה שלה למחשבים המריצים את מערכות ההפעלה הנפוצות Windows ו-macOS יקבל גישה לעדכונים אוטומטיים של התוכנה, כך שהיא תעדכן את עצמה ברקע בזמן שהוא לא משתמש בה. כך, כאשר המשתמש רוצה להתחיל שיחה או להתחבר לאחת קיימת, הוא יוכל פשוט להפעיל את התוכנה ולהתחבר לשיחה.
עד כה, התוכנה של זום למחשבים אפשרה רק ללקוחות משלמים ליהנות מעדכונים אוטומטיים. לקוחות חינמיים נאלצו לעדכן את התוכנה ידנית – ובדרך כלל מה שקרה הוא שהתוכנה הודיעה להם בעת ניסיון התחברות לשיחת וידאו כי הם חייבים לעדכן אותה כעת או שלא יוכלו להתחבר לשיחה. המטרד הזה האריך מאוד את הזמן שלוקח להתחבר לשיחות.
החברה ציינה כי העדכונים האוטומטיים מופעלים כברירת מחדל לכל משתמש במחשב שאינו מנוהל על ידי מקום עבודה. ניתן לשלוט על תדירות העדכונים והסוג שלהם על ידי כניסה להגדרות הכלליות, שם נמצאת שורה חדשה עם תיבת סימון שנקראת "Automatically keep my Zoom up to date". ניתן להוריד ממנה את הסימון, או להשאיר אותו ולבחור בין עדכונים "איטיים", שמשמעותם עדכונים יציבים יותר ותדירים פחות, או "מהירים", מה שאומר גם גרסאות ניסיוניות, אך קבלה של כל תכונה חדשה שהשירות משיק באופן מיידי.
ג'רומי קלארק, מנהל מוצר לאבטחה ופרטיות בחברה, הדגיש כי במקרה של עדכון אבטחה הוא יגיע לכולם מייד, ללא קשר להעדפות שלהם.
בסמארטפונים, כמובן, עדכונים אוטומטיים אינם מוגבלים וזמינים כחלק מהשירות של חנויות האפליקציות של גוגל ואפל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה