דיגיטל וטק

בזוס יטיס לחלל את הבת של האסטרונאוט הראשון

הטיסה המאוישת השלישית של החברה של בזוס לחלל תהפוך לראשונה שהפכה שני זוגות של אבות וילדים לאסטרונאוטים. מי איש הטלוויזיה שזכה להיות על הטיסה בלי לשלם?
מערכת ice | 
ג'ף בזוס והטיל של Blue Origin (צילום יחצ)
חברת החלל של מייסד אמזון, ג'ף בזוס, הכריזה היום על הצוות של הטיסה המאוישת הבאה שלה לחלל – השלישית תוך פחות מחצי שנה, שמתוכננת ל-9 בדצמבר (יום חמישי עוד שבועיים).
גולת הכותרת של הטיסה הזו היא העובדה שהיא תהיה הראשונה בהיסטוריה שאחריה שני זוגות הורים וילדיהם יוכלו להתגאות בתואר אסטרונאוטים: אורחת הכבוד בטיסה, שלא שילמה על הטיסה אלא הוזמנה על ידי בלו אוריג'ין, היא לורה שפרד-צ'רצ'לי, בתו של אלן שפרד, האסטרונאוט האמריקאי הראשון, שהגיע לחלל במסגרת משימת "מרקורי-רדסטון 3" ב-5.5.1963 ומאוחר יותר הגיע גם לירח. הטיל הרב-פעמי שבעזרתו משגרת החברה את טיסות החלל שלה כרגע, "New Shepard", נקרא על שמו, ועתה תזכה ביתו להגיע בעזרתו לחלל.

הורה וילד נוספים שיהפכו אחרי הטיסה הזו לאסטרונאוטים הם איש ההון סיכון ליין באס ובנו, קאמרון בס, המוכר כסטרימר באתר שידורי המשחקים טוויץ', המתאפיין בתחפושת של חתול סגול והכינוי MeepsKitten. שניהם יהיו על הטיסה הזו יחד, והאב שילם על העונג הזה מאות אלפי דולרים.
שני נוסעים נוספים בטיסה יהיו דילן טיילור, מנהל חברת חלל בשם Voyager Space, ואוון דיק, מהנדס ומשקיע הון סיכון.
האדם השישי והאחרון על הטיסה, שגם הוא אורח כבוד שלא שילם אלא הוזמן על ידי אנשיו של בזוס, הוא מייקל סטראהן, ספורטאי לשעבר, עיתונאי ומגיש טלוויזיה, הנמנה כיום על צוות תוכנית הבוקר "Good Morning America" ברשת ABC.
החברה ציינה כי זו הטיסה המאוישת השלישית שלה לחלל השנה, הטיסה השישית של הטיל שלה לחלל אם סופרים גם טיסות לא מאוישות והטיסה ה-19 שלו מאז בנייתו. זו גם הטיסה הראשונה שלה בה תהיה קפסולת הצוות של החברה מאוישת במלואה. זאת לאחר שבכל אחת מהטיסות הקודמות היו ארבעה אנשים בלבד.
כאמור, הטיסה מתוכננת ליום חמישי עוד שבועיים, בשעה 5 בערב לפי שעון ישראל. שידור חי של האירוע יתחיל בערוץ היוטיוב של החברה שעה וחצי קודם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה