דיגיטל וטק

זכריה זביידי נתפס – והפסיד במשחק כדורגל

תפיסתו של הטרוריסט המסוכן שנמלט מהכלא בשבוע שעבר אמנם היתה האירוע הבודד הכי חם בסוף השבוע, אבל במבט שני נראה שאוהדי הכדורגל הביסו אותו | החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
צופה בכדורגל בטלוויזיה (צילום Jan Vasek / Pixabay)
זכריה זביידי, המבוקש המרכזי שנתפס בליל שבת לאחר הבריחה מכלא גלבוע בשבוע שעבר, תפס שלושה תאים מכובדים בצמרת החיפושים החמים של ישראלים בגוגל במהלך השבת, כאשר שמו המלא היה במקום הראשון וה-15 (בכתיב חלופי) ושם משפחתו במקום הרביעי, עם סך חיפושים כולל של בין 30,000 ל-70,000 חיפושים.
אבל במבט כולל, ישנה אפשרות שנושא אחד זכה בסוף השבוע אפילו ליותר חיפושים מהטרוריסט שחוזר עתה לכלא: משחקי הכדורגל של סוף השבוע תפסו את רוב המקומות האחרים בטבלה, עם סך חיפושים כולל שעשוי להיות גבוה יותר מזה של זביידי: מכבי חיפה במקום השני, מנצ'סטר יונייטד במקום השלישי (בעברית) ובחמישי (באנגלית), מכבי תל אביב במקום השביעי, ליגת העל במקום השמיני, הפועל תל אביב במקום 11, כריסטיאנו רונאלדו במקום 13, פריס סן ז'רמן במקום 14 (בעברית) ו-16 (בראשי התיבות הלועזיים), ומכבי נתניה במקום ה-18. סה"כ, זכה הכדורגל ל-60,000 עד 135,000 חיפושים.
נושא אחר שבלט בכמות החיפושים הוא יום השנה ה-20 לפיגועי ה-11 בספטמבר 2001, שהופיע במקום השישי ("אסון התאומים") ובמקום ה-12 ("9/11").
במקום התשיעי חברת חדשות 13, לאחר שהכתב שלה עלי מוגרבי הותקף בשידור חי על ידי תומכי המחבלים הנמלטים.
ולמקום העשירי הגיע השר לביטחון פנים עומר בר-לב, שכאחראי על המערכת שאיפשרה את הבריחה המביכה גיבה אותה והביע אמון ביכולתה למנוע מקרים דומים בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה