דיגיטל וטק

דירוג יוטיוב: עומר אדם משתלט ועוקף את כולם

השירים החדשים של עומר אדם משתלטים על רשימת השירים המואזנים ביותר בישראל, ומדיחים כמעט את כל השירים והאמנים האחרים ברשימה
יאיר מור | 
עומר אדם (צילום דוד כהן פלאש 90)
אלבום ה-EP של עומר אדם, שיצא לפני שבוע וחצי, הביא את הזמר לשליטה כמעט מוחלטת בדירוג המוזיקלי של יוטיוב בישראל, כך לפי נתוני גוגל: השיר "חצי דפוק" התמקם בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון במקום הראשון ברשימת השירים המואזנים ביותר בישראל, השיר "אחרי החתונה" הגיע למקום החמישי, ו"שמלה צהובה" גם הוא קרוב מאוד לחמישייה, במקום השביעי.
אך השירים של אדם אינם המצטרפים החדשים היחידים לחמישייה: "לילה מעדן" של סטטיק ובן-אל התמקם המקום הרביעי, כך שרוב החמישייה של השבוע שעבר הודחה, כאשר "בית משוגעים" של רן דנקר ירד למקום השמיני, "מועבט" של עדן בן זקן ואיתי גלו במקום העשירי ו"אל בינת אל קוויה" של ואיל קפורי נדחק למקום ה-11.
מי שנשארו בחמישיי הם "טרילילי טרללה" של נועה קירל ואילן פלד, שירד למקום השני, ו"אפס מאמץ" של סטטיק ובן-אל עם נטע ברזילי שירד למקום השלישי.
ברשימת האמנים, לראשונה מאז התחלנו לפרסם כאן את הדירוג של יוטיוב (אך לא בפעם הראשונה השנה או בכלל) הודח אייל גולן מהמקום הראשון – כאשר גם כאן מי שכבש את הצמרת הוא עומר אדם. אחרי גולן, במקום השני, נמצאים סטטיק ובן-אל שבוע שני ברצף במקום השלישי, ואחריהם עדן בן זקן שדורכת במקום הרביעי, ובמקום החמישי עדן חסון, שחוזר לחמישייה ודוחק ממנה את נועה קירל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה