דיגיטל וטק
פייסבוק מוותרת על האלגוריתם? כך תראו רק מה שהחברים מפרסמים
לשונית חדשה ברשת החברתית מציעה פיד שקט ואישי יותר – בלי אלגוריתם, בלי פרסומות ובלי תכנים ממומנים. צוקרברג מבטיח חוויית פייסבוק של פעם, אבל האם זה באמת יחזיר את המשתמשים?

פייסבוק
(+1.67%) מנסה לחזור לשורשים עם לשונית חדשה בשם "Friends", שתאפשר למשתמשים לצפות אך ורק בתכנים של חברים – ללא המלצות מבוססות האלגוריתם השנוי במחלוקת שלה, פוסטים מקבוצות או פרסומות. הפיד החדש יציג לכם סטוריז, רילס, פוסטים וימי הולדת – אך ורק מאנשים שנמצאים ברשימת החברים שלכם.
התכונה החדשה הושקה בימים אלה, ומי שכבר קיבל אותה יכול לגשת אליה דרך סרגל הניווט באפליקציה, כאשר ניתן גם להצמיד אותה לסרגל הראשי דרך הגדרות האפליקציה. מדובר במהלך שנועד להחזיר את התחושה של "פייסבוק של פעם", כפי שתיאר זאת מנכ"ל החברה מארק צוקרברג, כחלק מתכנית רחבה לשקם חוויות נוסטלגיות מהפלטפורמה המקורית.
בשנים האחרונות פיד הבית של פייסבוק הלך והפך למורכב מהמלצות תוכן, קבוצות, סרטונים ממומנים ותכנים שאינם קשורים למעגל החברתי הישיר של המשתמש. הלשונית החדשה נועדה לתת מרחב שקט ופרטי יותר, כזה שמבוסס רק על הקשרים האישיים של המשתמש.
עוד ב-
בהמשך השנה צפויה החברה להוסיף עוד תכונות שמחזירות את החוויה המקורית של פייסבוק, כולל אפשרויות ניווט וצריכת תוכן בפורמט פשוט ולא מתווך.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה