דיגיטל וטק
"התרחבות אסטרטגית": זו החברה שיצאה בהנפקה של מיליוני שקלים
ממשיכה לצמוח: חברת באפ טכנולוגיות, המתפעלת ומפתחת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים, הודיעה על גיוס הון הכולל מניות ואופציות בהיקף של מיליונים

חברת באפ טכנולוגיות, שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם, הודיעה היום (שלישי) כי ביצעה בהצלחה גיוס הון באמצעות הנפקה פרטית בהיקף של כ-10 מיליון שקל. גיוס ההון יתמוך בהמשך התפתחות החברה.
במסגרת גיוס ההון הנפיקה החברה יחידות הכוללות מניות ואופציות בהיקף כספי של כ-10 מיליון שקל, כאשר האופציות, ככל שימומשו, יזרימו לקופת החברה סכום נוסף של כ-9.5 מיליון שקל.
בהנפקה השתתפו, בין היתר גם גופים מובילים כגון בית ההשקעות IBI, איילון קרנות נאמנות, קרנות הגידור חצבים ועוד.
לאחרונה דיווחה באפ על שתי עסקאות משמעותיות, האחת, התקשרות עם ענקית גיימינג בינלאומית מובילה בהיקף של עד מיליון דולר. זאת כחלק מפעילותה המתפתחת של החברה בתחום המובייל. ובנוסף, חתימת הסכם עם חברת Overwolf (אוברוולף), ביחס לערוץ הקמפיינים בו פועלת החברה, במסגרתו התחייבה אוברוולף לעמידה ביעד של קמפיינים בשנת 2025 בהיקף מינימלי של 4.1 מיליון דולר.
באפ טכנולוגיות הפועלת בתחום הגיימינג, פיתחה פלטפורמה ליצירה וניהול של מועדון לקוחות לשחקני משחקי וידאו. הפלטפורמה, הנתמכת במובייל ובדסקטופ, פועלת ברקע ואינה מפריע למשתמשים המשחקים. בין המשחקים הנתמכים על-ידי הפלטפורמה: פורטנייט,League of Legends, Valorant, ועוד.
בבסיס מועדון הלקוחות עומדת תכנית נאמנות המופעלת על-ידי החברה, שמטרתה לתגמל את משתמשי הפלטפורמה באמצעות הענקת נקודות נאמנות עבור הישגיהם ומשך השימוש במשחקי וידאו תוך שימוש בפלטפורמה.
החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי המנכ"ל עילי דה-בר, אופיר גרטנר ואופיר שרעפי. החברה הינה חברת הגיימינג הישראלית הראשונה שהונפקה בבורסה בת"א, משרדיה בהרצליה.
מנכ"ל באפ טכנולוגיות, עילי דה בר, אמר: "אנו מודים למשקיעים שהשתתפו בהנפקה ורואים בכך הבאת אמון משמעותית בפעילותינו. באפ טכנולוגיות נמצאת כיום במסלול של צמיחה מואצת וגיוון מקורות ההכנסה, בין היתר באמצעות התרחבות אסטרטגית לפעילות המובייל עם השקת אפליקציה חדשה. כך לאחרונה דיווחנו על עסקה משמעותית בהיקף של עד מיליון דולר עם ענקית גיימינג בינלאומית".
מוקדם יותר החודש, החברה חתמה על הסכם עם חברת אוברוולף על סך 4.1 מיליון דולר. במסגרת ההסכם, חברת אוברוולף תשלם לבאפ טכנולוגיות בכל חודש כ-170 אלף דולר.
עוד ב-
בנוסף, החברה השיקה בתחילת השנה שני קמפיינים בינלאומיים בשיתוף אמזון פריים ושירות המוניות Uber. במסגרת הקמפיינים, שחקנים המשתמשים בפלטפורמה יוכלו לצבור נקודות בכל פעם שייחשפו לפרסומות במהלך המשחקים. הנקודות יאפשרו רכישת פרסים, גיפט קארדס וציוד גיימינג דרך המארקטפלייס של החברה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה