דיגיטל וטק
סוני חושפת את הסיבה לתקלה בפלייסטיישן - והמשתמשים לא מרוצים
לאחר קריסת השירות שמאפשר לשחק באופן מקוון, למשך 24 שעות, סוני חשפה כי מדובר ב"בעיה תפעולית" והציעה פיצוי של חמישה ימי מנוי בחינם. אלא שהמשתמשים זועמים על הפיצוי הזעום וטוענים כי מדובר בפיצוי לא מספק

רשת ה-PlayStation Network, שמאפשרת משחקים מקוונים עבור שחקני הסוני פלייסטיישן, חוותה תקלה עולמית בת 24 שעות במהלך סוף השבוע האחרון, שהשביתה את אפשרות המשחקים המקוונים עבור שחקני פלייסטיישן רבים ברחבי העולם. חברת סוני הודיעה כי מקור התקלה היה "בעיה תפעולית" בשירותי הרשת, וכפיצוי, חברי שירות PlayStation Plus יקבלו חמישה ימי מנוי נוספים ללא תשלום.
התגובות להודעת סוני היו מעורבות, כאשר רבים מהמשתמשים הביעו חוסר שביעות רצון מהפיצוי שניתן. שחקנים רבים ציפו לפיצוי משמעותי יותר, כגון חודש חינם או אפילו משחק במתנה, וטענו כי חמישה ימים אינם מספקים ביחס להיקף התקלה ולפגיעה בשירות במהלך סוף השבוע. חלקם אף התלוננו שעדיין לא קיבלו את הפיצוי המובטח.
מעבר לפיצוי השנוי במחלוקת, משתמשים רבים גם הביעו תסכול מהיעדר עדכונים שוטפים במהלך התקלה. במשך 24 שעות לא התקבלו הסברים ברורים מהחברה לגבי סיבת התקלה או צפי לפתרון הבעיה. נכון לעכשיו, סוני לא סיפקה פירוט נוסף על מה שהוביל ל"בעיה התפעולית", אך ייתכן שפרטים נוספים ייחשפו בהמשך. עם זאת, רבים מצפים מסוני לשפר את התקשורת עם המשתמשים באירועים דומים בעתיד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.הפיצוי לספק קונדומים למשך חודש שלם (ל"ת)כשלא משחקים מקיימים 02/2025/10הגב לתגובה זו0 0סגור