דיגיטל וטק

סוני מכריזה: ה-PlayStation 5 Pro זמין להזמנה, זה המחיר בישראל

לאחר שסוני חשפה את הקונסולה הבאה שלה, כעת היבואנית הרשמית של החברה בישראל מכריזה על תחילת המכירה המוקדמת של הסוני 5 פרו. כמה עומד לעלות לנו כל התענוג? | כל הפרטים
מערכת ice | 
פלייסטיישן חמש פרו (צילום סוני)
ישפאר, היבואנית הרשמית של מוצרי סוני בישראל, הכריזה היום (ראשון) שאפשר מעכשיו להזמין בישראל את ה-PlayStation 5 Pro, הדגם החדש של קונסולת המשחק המצליחה של של סוני (Sony).
סוני, חשפה את הקונסולה החדשה שלה באירוע שקיימה בתחילת החודש במהלכו האדריכל הראשי של החברה מארק סרני העניק לנו הצצה ראשונה לקונסולה. הסוני 5 פרו, מגיע עם שורה של שדרוגים בהם כרטיס גרפי חזק בהרבה, מעקב קרניים משופר, ושימוש בלימוד מכונה לשיפור התצוגה. כל אלו ישפרו את חווית המשחק, אך באופן לא מפתיע גם יקפיצו את תו המחיר של הקונסולה.
היבואנית, הודיעה על תחילת המכירה בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה בו כתבה כי: ״אנחנו שמחים לבשר על תחילת המכירה המוקדמת של קונסולת PlayStation 5 Pro! מחיר הצרכן המומלץ לקונסולה 3,389 שקל״.
המחיר גבוה בהרבה לעומת זה שמוצע בארה"ב שעומד על 699 דולר שהם שווי ערך לכ-2,600 שקל, אך מנגד הוא כמעט זהה למחיר של הקונסולה באירופה, אשר עומד על 799 אירו (כ-3,300 שקל).
ישפאר, ציינה שהיא תאפשר ללקוחות לבצע את ההזמנה מוקדמת של הסוני 5 פרו החל משעה 11:00 שעון ישראל באתר החברה ולפי שעה נראה שהקונסולה החדשה תגיע לידי המזמינים הראשונים החל מה-7 בנובמבר. בעקבות הירידה שהחברה רשמה במכירות, ניתן רק לקוות שההשקה החדשה תסייע לרווחים שלה לעלות בשנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה