דיגיטל וטק

בלוסקיי פונה לקהל רחב: פיד לסרטונים לאורך

האם בלוסקיי תהיה התשובה ל-X והעתיד של הרשתות החברתיות?
יוסף דולגופולסקי | 
Bluesky (צילום shutterstock)
בלוסקיי, המתחרה המובילה של X (לשעבר טוויטר), ממשיכה להתפתח ולהציע חוויית משתמש חדשנית. לאחרונה השיקה החברה פיד מותאם לסרטונים לאורך, צעד שמבקש לשלב את הפופולריות של סרטונים מהירים ואינטראקטיביים בפלטפורמה שלה. הפיד החדש נועד להעצים את חוויית השיתוף והצריכה של תוכן וידאו, וכולל כלים מותאמים ליוצרים שמעוניינים להגיע לקהל רחב יותר.
בלוסקיי היא רשת חברתית מבוזרת המבטיחה חוויה חופשית ושקופה יותר בהשוואה לפלטפורמות מסורתיות. הפלטפורמה משתמשת בפרוטוקול AT שמעביר את השליטה בתוכן לידי המשתמשים עצמם. עם יותר מ-2 מיליון משתמשים רשומים, בלוסקיי מספקת חלופה אמיתית למשתמשים שמחפשים רשת חברתית ללא התערבות מוגזמת וללא פרסומות חודרניות. הפיד החדש לסרטונים ורטיקליים מנסה לענות על הדרישה הגוברת לתוכן ויזואלי קצר וממוקד, במיוחד בקרב הדור הצעיר.
השקה זו מסמלת את הכיוון שבו הולכת בלוסקיי, כשהיא מבקשת להיות יותר מרשת חברתית – היא שואפת להיות מרחב יצירה ושיתוף אידיאלי ליוצרים ולמשתמשים כאחד. הפוקוס על תוכן וידאו ותמיכה באפשרויות מותאמות אישית עשוי להגדיל את קהל המשתמשים ולמצב את הפלטפורמה כמתחרה משמעותית מול ענקיות אחרות כמו X, אינסטגרם וטיקטוק. האם בלוסקיי תהפוך לחלוצה בתחום הרשתות החברתיות? הזמן יגיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה