דיגיטל וטק

Bluesky מוסיפה פיצ'ר חדש: זה מה שישדרג את הפלטפורמה?

הרשת החברתית הצומחת מציגה תכונה חדשה לזיהוי טרנדים בזמן אמת, עם אפשרות התאמה אישית ושליטה בתכנים. האם זה הצעד שיקרב אותה למתחרות הגדולות בעולם?
רפאל בן זקרי | 
Bluesky (צילום shutterstock)
הרשת החברתית הצומחת Bluesky הודיעה על השקת תכונת "נושאים חמים" (Trending Topics) בגרסת בטא, הזמינה כעת באפליקציה ובגרסת הדסקטופ. במחשבים אישיים ניתן למצוא את הנושאים החמים בסרגל הצד הימני, בעוד שבאפליקציות ניידות ניתן לגשת אליהם דרך כפתור החיפוש.
התכונה החדשה תומכת כרגע רק בשפה האנגלית, אך משתמשים יכולים להתאים את החוויה על ידי ביטול ההצגה של הנושאים החמים דרך ההגדרות. נוסף על כך, מילים או ביטויים שהושתקו יוסרו אוטומטית גם מתוצאות הטרנדים, מה שמאפשר למשתמשים לשלוט בתוכן שהם רואים. Bluesky, שכבר חצתה את רף 25 מיליון המשתמשים, ציינה שזהו רק שלב ראשון והפלטפורמה מתכננת לשפר את התכונה בעתיד.
בעוד ש-Bluesky מציעה כעת את התכונה בכל האזורים בעולם, מתחרות כמו Threads השיקו תכונות דומות מוקדם יותר השנה בשווקים מוגדרים כמו ארה"ב ויפן. עם זאת, כלים חיצוניים כמו Greysky כבר יישמו תכונות דומות בעבר. כך או כך, תוספת זו עשויה לשפר את חוויית המשתמשים ולחזק את התחרותיות של Bluesky בעולם המדיה החברתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה