דיגיטל וטק

הכוח שמאחורי הגלקסי S25: קוואלקום חושפת את שבב הדגל החדש

קוואלקום הכריזה על Snapdragon 8 Elite, השבב שיספק ביצועים מתקדמים למכשירי הדגל הבאים הבולטים Galaxy S25 ו-OnePlus 13. אילו שיפורים משמעותיים מחכים למשתמשים? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S24 (צילום Shutterstock)
חברת השבבים קוואלקום הכריזה באירוע Snapdragon Summit על שבב הדגל החדש שלה, Snapdragon 8 Elite Mobile Platform, אשר ישולב במכשירי האנדרואיד המובילים בשנה הקרובה, ביניהם ה-Galaxy S25 Ultra, ה-OnePlus 13 וה-Galaxy Z Fold 7. זהו השבב הראשון לטלפונים שמכיל את הליבות נמותאמות אישית Oryon מהדור השני, המספקות שיפור משמעותי בביצועים ויעילות בצריכת חשמל.
הליבה המרכזית של ה-Oryon מציעה שיפור של 45% בביצועים לצד חיסכון של 44% בצריכת האנרגיה, והמעבד הגרפי Adreno מספק שיפור של 40% בביצועים וביעילות. השבב כולל גם שיפורים משמעותיים בתחומים כמו ביצועי משחקים, ניהול האור במשחקים (RayTracing), וביצועי אינטרנט, יחד עם חיי סוללה ארוכים יותר בזמן משחק.
בין היתרונות הנוספים שמציע השבב ניתן למנות את ה-AI ISP, המשלב בינה מלאכותית עם המעבד הגרפי לשיפור תצלומים ועריכת וידאו, כולל מחיקה של אובייקטים לא רצויים. המעבד משתמש במודם Snapdragon X80 5G המאפשר מהירויות הורדה של עד 10 גיגה-בייט לשנייה וחיבורי Wi-Fi ובלוטות' משולבים לניהול יעיל של מעבר בין רשתות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה