דיגיטל וטק

מקדימה את סמסונג: OnePlus חושפת הצצה ראשונה למכשיר הדגל

OnePlus חשפה הצצה ראשונה לדגם ה-OnePlus 13, שצפוי לצאת לשוק הסיני בקרוב ולהגיע לעולם בתחילת השנה הבאה. עם עיצוב שמזכיר את קודמו ושמועות על שדרוגים משמעותיים, המתח סביב ההשקה הולך וגובר

רפאל בן זקרי |  1
OnePlus (צילום Shutterstock)
יצרנית הטלפונים הסינית OnePlus חושפת הצצה ראשונה לדגם החדש הבא שלה, ה-OnePlus 13, שאמור לצאת לשוק הסיני עוד החודש, עם השקה גלובלית שצפויה להתקיים בתחילת השנה הבאה. תמונה רשמית של המכשיר הופיעה בדף ההזמנות המוקדמות, אך היא לא חושפת יותר מדי פרטים על העיצוב.
בתמונה ניתן לראות רמזים לעיצוב של ה-OnePlus 13, כמו כפתורי ההפעלה והווליום בצידו של המכשיר ומודול המצלמה העגול והבולט בגב המכשיר. לפי הדמיון ל-OnePlus 12, העיצוב כנראה יישאר דומה, אך ייתכן שנראה פס צבע חדש בגב המכשיר.

קרדיט: OnePlus
OnePlus מבטיחה שהמכשיר החדש יציע ביצועים ברמה מקצועית, וסביר להניח שהוא יגיע עם שבב ה-Snapdragon 8 Gen 4, שעליו דווח קודם לכן. שמועות נוספות מדברות על מסך מעוצב מחדש עם קצוות קמורים ושדרוג משמעותי בקיבולת הסוללה.
למרות שהתמונה שפורסמה לא מספקת פרטים רבים, ניתן לצפות לחשיפת מידע נוסף בקרוב, כאשר OnePlus תתקדם עם ההשקה הרשמית ותחשוף את כל הפרטים המלאים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוכן לשלם עוד 50$ למסך שטוח..
    אלון ספר לי סיפור 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך החברות נפלו עם מסך שטוח איזה טמטום
    סגור