דיגיטל וטק

וואן פלוס תשבור את השוק: האם היא תקדים את השקת הפלאפון החדש?

למרות שהיא שם ותיק, וואן פלוס הסינית עוד לא הצליחה להפוך לשחקנית מרכזית בשוק הסמארטפונים ולעמוד בשורה אחת עם סמסונג, גוגל ואחרות. דיווחים חדשים, חושפים שהחברה שואפת לקפוץ במעמד ולהשיק את סדרת הטלפונים הבאה שלה OnePlus13, מוקדם מהצפוי
עידו מור | 
סמארטפון (צילום freepik)
עד כה, יצרנית הסמארטפונים הסינית OnePlus, משיקה תחילה את סדרת המכשירים החדשה של בבסיס האם בשוק בסין ורק לאחר מכן הטלפונים שלה מגיעים לחנויות ברחבי העולם. לרוב, ההשקה לשוק הסיני מתרחשת במהלך חודש דצמבר, אך דיווחים חדשים חושפים שוואן פלוס, מתכננת להתחרות בפיקסל 9 של גוגל ולהקדים את ההשקה שלה.
על פי הפרטים שפורסמו לראשונה בכלי התקשורת בסין, היצרנית מתכננת להשיק את ה-OnePlus 13, בחודש אוקטובר או לכל המאוחר בתחילת נובמבר. עד כל הפרטים שנחשפו על סדרת המכשירים החדשה היו במסגרת הדלפות לרשת ובמידה והדיווח הנ"ל נכון אז גם נזכה לחשיפה מוקדמת של המכשיר.
על פי המפרט סדרת המכשירים החדשה של וואן פלוס תגיע עם המעבד החדש של קוואלקום ה-Snapdragon 8 Gen 4. הגרסה הסינית של המכשירים שונה במקצת מזו שיוצאת לשווקים בשאר העולם וכעת עולה השאלה האם ההשקת המוקדמת בשוק הסיני תקדים את ההגעה של המכשירים לשוק העולמי.
 
לסיכום, אם מסתכלים על האסטרטגיה המסתמנת של וואן פלוס, נראה שהיא מתכננת ללכת ראש בראש עם יצרניות הסמארטפונים. יכול להיות שמהלך החדש יסייע לה להפוך לשחקן מרכזי בשוק, אך כעת הכל תלוי במהלכי החברה בצל השינויים בשוק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה