דיגיטל וטק

וואטסאפ עושה מהפכה בשירות: זה הפיצ'ר החדש שנכנס לשימוש

אפליקציית השיחות וההודעות הפופולרית בישראל, וואטסאפ, ממשיכה לחזק את מערך ההגנה שלה מפני פייק ניוז, ותעלה בקרוב פיצ'ר חדש שיאפששר לכם לבדוק בקלות את אמינות התמונה שנשלחה אליכם
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום shutterstock)
אפליקציית השיחות וההודעות הפופולרית בישראל, וואטסאפ, ממשיכה לחזק את מערך ההגנה שלה מפני פייק ניוז ובעיקר תמונות כוזבות, והיא מוציאה פיצ'ר חדש שהולך לעשות מהפכה של ממש בשירות - חיפוש תמונות באינטרנט.
על פי דיווח באתר WABetaInfo, הפיצ'ר החדש יעבוד בצורה הזאת: תוכלו להשתמש בלחיצה ארוכה על התמונה שקיבלתם, ושם תופיע לכם האופציה שנקרת "חפש תמונה". ברגע שתעשו זאת, התמונה תיפתח ישירות בגוגל, ושם תוכלו לדעת האם מדובר בתמונה מפוברקת, שעלתה באמצעות בינה מלאכותית או עריכה כלשהי, ושאינה נכונה, וכך תוכלו להימנע מהפצת וקבלת פייק ניוז. הפיצ'ר יהיה זמין עבור כל תמונה שתעבור אצלכם בפלאפון.
כזכור, היום (חמישי) הודיעה וואטסאפ על שינוי משמעותי נוסף. הסטטוס של WhatsApp הוא הדרך הטובה ביותר להישאר מחוברים לחברים ולבני משפחה, כעת באפליקציה הודיעו כי הם משפרים אותו עוד יותר. עם תכונות כמו לייקים לסטטוס, אזכורים פרטיים ויכולת לשתף מחדש סטטוס שאוזכרתם בו, מאפשרים לכם להגיע בקלות לאנשים החשובים לכם ביותר.
בוואטסאפ מסרו למשתמשים ברחבי העולם: "אנחנו מתחילים בפריסת התכונות האלה עכשיו, והן יהיו זמינות למשתמשים ברחבי העולם בקרוב. בחודשים הבאים נוסיף עוד תכונות לסטטוס וללשונית 'עדכונים' כדי להקל עליכם להישאר קרובים לאנשים החשובים לכם ביותר. ספרו לנו מה דעתכם!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה