דיגיטל וטק

ויזה במהלך אסטרטגי ענק: רכשה חברת AI לשדרוג היכולת לזיהוי ההונאות

ויזה משדרגת את יכולות זיהוי ההונאה שלה בעידן הדיגיטלי ורוכשת את Featurespace. המהלך צפוי לחזק את ההגנה על לקוחותיה. הרכישה תושלם בשנת הכספים הקרובה
שרון בירקמן |  1
כרטיסי אשראי (צילום freepik)
ענקית התשלומים הגלובלית ויזה ביצעה מהלך אסטרטגי לחיזוק מאמצי האבטחה שלה ורכשה את Featurespace, חברת טכנולוגיה מובילה בתחום זיהוי הונאות באמצעות בינה מלאכותית. המהלך נועד להעצים את יכולות האיתור והתגובה לאיומים פיננסיים, במיוחד בעידן הדיגיטלי בו נכסי סייבר הופכים למטרה מרכזית לפשיעה. הרכישה תשולב באופן מיידי במערכת האבטחה הגלובלית של ויזה.
הפתרונות של Featurespace מבוססים על ניתוח אלגוריתמי של נתוני עסקאות ונועדו לזהות דפוסי הונאה מורכבים בזמן אמת. הפתרונות מבוססי הבינה המלאכותית שלה נועדו לזהות דפוסי התנהגות חריגים בעסקאות מסוגים שונים ולעצור את ההונאות לפני שהן פוגעות בלקוחות. השותפות בין ויזה ל-Featurespace צפויה לספק פתרונות לזיהוי הונאות בזמן אמת, שיסייעו למוסדות פיננסיים ולבתי עסק להתמודד עם איומי סייבר גוברים. הרכישה תושלם במהלך שנת הכספים 2025, בכפוף לאישור רגולטורי ותנאים נוספים.

רכישת Featurespace מצטרפת לשורת מהלכים נוספים שוויזה מקדמת בשנים האחרונות לחיזוק האבטחה ושיפור השירותים הפיננסיים שהיא מספקת. עם השלמת הרכישה, Featurespace תוכל להיעזר במשאבים של ויזה כדי לפתח ולשדרג את הטכנולוגיות שלה ולהרחיב את השפעתה בשוק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמממ... נדמה לי שיש לכאל כבר שנים מערכת כזו, אז ?...
    דג ברשת 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיר מקרוב, יש לכאל מערכת ניטור פעילות לריגה. כבר שנים רבות. אז מה קורה כעת? חוץ מזה שלהם יש אינטרס חזק למנוע הונאות כי הם סופגים את העלות במקרה שהעסקה הושלמה.טוב ורצוי להגן על בעלי הכרטיס, רק שבמקרה דנן ההנמקות לא ממש משכנעות.
    סגור