דיגיטל וטק

מטא שוברת את השוק: "זוהי דרך חדשה לעבוד, לשחק ולתקשר"

מטא פתחה את כס המפתחים השנתי שלה עם אירוע חשיפה שכולם חיכו לו. מנכ"ל החברה מארק צוקרברג, חשף דגם מוזל של ה-Meta Quest 3, הכריז על מודל AI חדש ואף הציג אב טיפוס של המשקפיים החכמות של מטא שעשויות לשבור את השוק
עידו מור | 
מארק צוקרברג (צילום shutterstock, unsplash)
ענקית הטק מטא קיימה השבוע את כנס המפתחים השנתי של מטא ה-Meta Connect. הלילה (בין רביעי לחמישי), התרחש האירוע שכולם ציפו לו. מייסד ומנכ"ל החברה מארק צוקרברג, חשף לראשונה את הפיתוחים החדשים של החברה שכוללים: ה-Meta Quest 3s, דגם המוזל של סדרת משקפי המציאות המעורבת, מודל AI חדש ו-"אוריון" אב טיפוס של משקפיים חכמים שזכה לשם אוריון, שיכולים לשנות את השוק.
צוקרברג, הציג תחילה את ה-Meta Quest 3s, אשר מגיעים עם תו מחיר נמוך יחסית אשר מיועדים לקהל הרחב. מחירן של המשקפיים עומד על 299 דולר, ירידה משמעותית לעומת מחירו של הדגם הקודם שעומד על 499 דולר.
 
"רצינו להביא את חוויית ה-Meta Quest 3 ליותר אנשים", הסביר צוקרברג. הדגם החדש מציע חוויות AR ו-VR, ומאפשר למשתמשים להקרין את שולחן העבודה בתלת-מימד בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט. "זוהי דרך חדשה לחלוטין לעבוד, לשחק ולתקשר", הוסיף.

ה-quest 3s, קרדיט: יח"צ
בנוסף, צוקרברג הציג את הגרסה החדשה של מודל הבינה מלאכותית של החברה ה-AI Llama, אשר תעצים את העוזרים האישיים של מטא. הוא הדגיש ואמר: "קול יהיה דרך טבעית יותר לתקשר עם AI מאשר טקסט".

Meta AI vision, קרדיט: יח"צ
השיפורים החדשים ישפרו באופן משמעותי את חווית המשתמש ואת התפעול של האפליקציות. בזכות ההתקשורת הקולית, המשתמשים יוכלו לבצע בקלות פעולות מורכבות כמו עריכת וידיאו, עיצוב סאונד ועוד.

Meta AI translation, קרדיט: יח"צ
אחד הרגעים המלהיבים ביותר בערב היה כשצוקרברג הציג את האב טיפוס של המשקפיים החכמות של מטא ה-"Meta Orion". צוקרברג, ציין כי: "אוריון עונה על אתגרים טכנולוגיים משמעותיים", בהשוואה למתחרות האחרות בשוק, המשקפיים אלו יהיו קלות מבחינת משקל, יגיעו ללא כבלים, ויכילו טכנולוגיות מתקדמות כמו מעקב עיניים ודיבור טבעי.

משקפי ה-Orion, קרדיט: יח"צ
"זה לא רק חזון לעתיד, אלא מציאות שנמצאת בהישג יד", סיכם. המוצרים החדשים מסמנים את מחויבות מטא להנגיש את טכנולוגיית המציאות המעורבת ליותר אנשים ולהציע חוויות אינטראקטיביות ומתקדמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה