דיגיטל וטק

השת"פ בין מיקרוסופט למטא עולה שלב: יביא למהפך בשוק העבודה?

מיקרוסופט ומטא, הציגו לאחרונה, את שיתוף הפעולה הראשון בניהן כשמאגר המשחקים של מיקרוסופט (ה-Game Pass), הפך לזמין במשקפי הבינה ה-Meta Quest 3. כעת, נראה כי גם Microsoft Office, זמינים לשימוש, האם זה סימן ראשוני למהפכה של ממש?
עידו מור | 
מיקרוסופט ומטא בשתפ (צילום shutterstock)
מיקרוסופט ומטא, הציגו רק לאחרונה, את שיתוף הפעולה בראשון שלהן על ידי שילוב מאגר המשחקים של מיקרוסופט (Game Pass) במשקפי המציאות המדומה של מטא ה-Meta Quest.
כעת, מדווח על העמקת הנוכחות של מוצרי מיקרוסופט במערכת החדשה כשגם Microsoft Office, יהיה זמין ב-Meta Quest. כעת בעלי משקפי המציאות המדומה של מטא, יכלו לכתוב מסמכים בוורד, ליצור מצגות בפאוור פוינט או לעבד נתונים באקסל והכל במסגרת הטכנולוגיה המהפכנית שמטא השיקה.
כעת, אפליקציות Microsoft Office, זמינות להורדה בחינם מחנות Meta Quest. משקפי ה-VR של מטא הושקו בחודש יוני האחרון במסגרת אירוע שערכה החברה. הן נמכרות בישראל בטווח מחירים שנע בין 2,600-3,000 שקלים. 
אין ספק כי במידה והטכנולוגיה הזו תשתלב בחיי היום יום כראוי מדובר במהפכה של ממש. אם השילוב של אפליקציית ה-Game Pass, מסיים את התלות של הצרכנים בקונסולה ובמסכים. כעת, הפיתוח הנוכחי יכול להביא לשינוי של ממש בשוק העבודה כאשר הוא משפיע באופן משמעותי על סביבת העבודה ואף מביא שינוי מרענן בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה