דיגיטל וטק

זו התמונה הראשונה שנוצרה עם הבינה המלאכותית של אפל

אפל תשלב את הבינה המלאכותית שלה, Image Playground, במערכת ההפעלה iOS 18 – וזו התמונה הראשונה שנוצרה איתה והגיעה לתקשורת
שרון בירקמן | 
אפל (צילום unsplash)
אפל שיתפה לראשונה תמונה שנוצרה באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית החדשה שלה, Image Playground. זוהי התמונה הראשונה שיצאה מהחברה מחוץ לכנסים ולחומרים שיווקיים. התמונה שותפה בבלעדיות עם מגזין WIRED.
אפל מציעה מגוון פיצ'רים מבוססי כוח הבינה המלאכותית בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה iOS 18. בין היתר, המערכת מסוגלת לשכתב הודעות טקסט, לסכם מיילים ולזהות אובייקטים בתמונות. אך אחת התכונות היא ה-Image Playground, המאפשר ליצור איורים על פי תיאור טקסטואלי.

קרדיט תמונה: מגזין WIRED
התמונה המדוברת מציגה כלב קטן חבוש כובע ומחייך כשלפניו עוגת יום הולדת. מדובר בכלב בשם ביילי השייך לקרייג פדריגי, סגן נשיא בכיר להנדסת תוכנה באפל. פדריגי יצר את התמונה לכבוד יום הולדתה של אשתו.
Image Playground יוצאת לדרך בתקופה שבה כלי יצירת תוכן באמצעות בינה מלאכותית הופכים לחלק בלתי נפרד מתוכנות המופצות על ידי חברות הטכנולוגיה הגדולות, כולל מיקרוסופט, גוגל ומטא. האפליקציה זמינה כיישום עצמאי וגם דרך אפליקציית ההודעות.
קרייג פדריגי, סגן נשיא בכיר להנדסת תוכנה באפל, הוא בעל תואר במדעי המחשב מהמכון הטכנולוגי של קליפורניה (Caltech). פדריגי הצטרף לאפל ב-2009. בתפקידו הוא אחראי על פיתוח ותחזוקת מערכות ההפעלה iOS, macOS ו-iPadOS.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה