דיגיטל וטק

הבכירה לשעבר במטא בהשקעה מפתיעה בישראל: "כבוד לתמוך ביוזמה חשובה"

איחוד הצלה הקים יחידת נשים חדשה שתספק עזרה ראשונה מצילת חיים ותגיב למצבי חירום רפואיים ונפשיים, עם 1,763 מתנדבות מכל חלקי החברה הישראלית. היחידה, שהוקמה הודות לתרומת שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול לשעבר של מטא, עתידה לפעול בפריסה ארצית עם ציוד רפואי מתקדם ואופנועי חירום

מערכת ice | 
שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול לשעבר של החברה (צילום shutterstock, ויקיפדיה)
בעקבות התקיפות המיניות ב-7 באוקטובר והצורך בטיפול מותאם במצבי חירום רפואיים ונפשיים, איחוד הצלה הודיע על הקמת יחידת נשים חדשה. יחידה זו, שתהיה הראשונה מסוגה בארגון, תכלול 1,763 מתנדבות מכלל החברה הישראלית, כולל חילוניות, דתיות, חרדיות, מוסלמיות ונוצריות. המתנדבות יעניקו עזרה ראשונה מצילת חיים, ויהיו ברובן פרמדיקיות, חובשות, רופאות, אחיות, מיילדות ועובדות סוציאליות.
על פי הדיווח של איריס ליפשיץ קליגר בידיעות אחרונות, היחידה תפעל בפריסה ארצית ותהיה מצוידת בציוד רפואי מקצועי ואופנועי חירום, מה שיאפשר הגעה מהירה לאירועים. מוקד איחוד הצלה פיתח אלגוריתם ייחודי שיבטיח טיפול מועדף של צוות רפואי נשי לקריאות שמגיעות מנשים, כדי לשמור על פרטיותן. אם לא תהיה חובשת זמינה באזור, המערכת תעביר את הקריאה לחובש הקרוב ביותר.
היחידה תיקרא על שם אדל וג'ואל סנדברג, והוקמה הודות לתרומתה של שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול לשעבר של מטא. סנדברג הביעה גאווה ביוזמה ואמרה שהיא מקדמת את תפקידן של נשים בהצלת חיים. החידוש התקבל בהתלהבות במהלך אירוע הוקרה, שבו המתנדבות יצאו מבתיהן תחת אש כדי לסייע לפצועים בשדה הקרב.
"אני מרגישה כבוד לתמוך ביוזמה חשובה זו, אשר נמצאת במסלול גדילה ומכפילה את כוח המתנדבות מ-1,000 בשנת 2021 ל-2,000 עד סוף שנת 2025", שיתפה סנדברג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה