דיגיטל וטק

צוקרברג בלחץ? הבכירה בחברת מטא פורשת מהדירקטוריון

שריל סנדברג, מי שכיהנה כסמנכ"לית הטכנולוגיה של מטא ונחשבה למספר 2 של מייסד החברה, הודיעה כי תסיים את תפקידה בהנהלת החברה. "לשרת בפייסבוק, ואז במטא, כסמנכ"לית טכנולוגיות במשך 14.5 שנים, וכחברה בדירקטוריון במשך 12 שנים, היה עבורי הזדמנות של פעם בחיים"
מערכת ice | 
שריל סנדברג, סמנכלית התפעול של מטא (צילום Moritz Hager / swiss-image.ch for World Economic Forum)
שריל סנדברג, עד יוני 2022 סמנכ"לית הטכנולגיות של מטא, הודיעה אמש (רביעי) כי היא פורשת מהדירקטוריון ותסיים את דרכה בחברה. "בלב מלא בהוקרת תודה, ובראש מלא בזיכרונות, הודעתי לדירקטוריון מטא כי לא אעמיד את עצמי לבחירה לכהונה נוספת בחודש מאי הקרוב", כתבה סנדברג (54) בפוסט בפייסבוק. 
בעקבות מפגש עם צוקרברג במסיבת חג המולד בסוף 2007, סנדברג עזבה תפקיד בכיר בגוגל ובמרץ 2008 הצטרפה למטא, פייסבוק לשעבר, לתפקיד סמנכ"לית הטכנולוגיות. היא סיימה את כהונתה ביוני 2022 ונותרה מאז חברת דירקטוריון. "לשרת בפייסבוק, ואז במטא, כסמנכ"לית טכנולוגיות במשך 14.5 שנים, וכחברה בדירקטוריון במשך 12 שנים, היה עבורי הזדמנות של פעם בחיים".

"לעד אוקיר תודה למארק על כך שהאמין בי ועל השותפות והחברות. הוא באמת מנהיג בעל חזון אחד בדורו, והוא מדהים באותה מידה כחבר שיעמוד לצידך, בזמנים טובים ובזמנים קשים". סנדברג מובילה היום את העמותה LeanIn.org, המתמקדת בקידום נשים בשוק העבודה ובפרויקטים שונים. היא גם חברה בקבוצת המשקיעים שזכתה בזיכיון להקמת קבוצת כדורגל שתצטרף לליגת הכדורגל האמריקאית לנשים. 
מארק צוקרברג כתב בתגובה: "תודה לך שריל על התרומה היוצאת מן הכלל שלך לחברה שלנו ולקהילה לאורך השנים. המסירות וההנהגה שלך סייעו להצלחה שלנו ואני מודה לך על המחויבות שלך למטא לאורך השנים. אני מצפה, יחד איתך, לפרק הבא". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה