דיגיטל וטק

מכה למשתמשי טיקטוק בישראל: זו התקלה הנרחבת ברשת החברתית

משתמשים בישראל ברשת החברתית הפופולרית טיקטוק, דיווחו על תקלה נרחבת באפליקציה, כאשר בזמן שהם מעלים תוכן לרשת, המספר נשאר על 0 ולמעשה לא ניתן לראות כמה לייקים או צפיות היו לסרטון שהעלו המשתמשים. גם אתם נתקלתם באותה בעיה?
מערכת ice |  1
טיקטוק (צילום shutterstock)
משתמשים בישראל ברשת החברתית הפופולרית טיקטוק, דיווחו היום (שלישי) על תקלה נרחבת באפליקציה שלהם, כאשר בזמן שהם מעלים תוכן לרשת, המספר נשאר על 0 ולמעשה לא ניתן לראות כמה לייקים או צפיות היו לסרטון שהעלו המשתמשים.
התקלה הינה רק בישראל, והיא עדיין לא סודרה, כך שמדובר על מכה לא פשוטה ליוצרי תוכן. אגב, מדובר בתקלה שחזרה על עצמה כמה פעמים בתקופה האחרונה. בפוסט שעלה לקבוצת הפייסבוק של "קהילת הטיקטוק של ישראל", אחד המשתמשים כתב: "שלום, שוב יש תקלה בטיקטוק? כשמעלים תוכן נשאר על 0".
גולשים רבים אישרו את דבר התקלה ברשת החברתית בישראל וטענו כי הם נתקלו בה גם הם. כך למשל אחד העוקבים כתב שהתקלה הזו הולכת וחוזרת אצלו בחצי השנה האחרונה. עוקבים נוספים טענו כי גם הם נתקלו באותה תקלה כשכתבו: "חשבתי שרק לי זה קורה", גם לי זה קרה", ואחד מהם טען כי זה קרה לכל משתמשי הטיקטוק בישראל בשעות הבוקר. גם אתם נתקלתם בתקלה המדוברת בטיקטוק ישראל?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהרבה אתרים!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה קורה באתרים שונים בארץ עם מגוון של תקלות שונות.כמו תגובות נמחקות,תגובות שרק כביכול רשם אותם גולש שלמעשה זה האקר! אפליקציה שלא נפתחת או או תגובות שעוברות לכתבה אחרת,פרסומת שמופיעה בזמן מסויים וכו'!!!!
    סגור