דיגיטל וטק

ענקית משחקי הווידאו במהלך ענק: "צעד חשוב במשימה שלנו"

חברת Xsolla חתמה על מזכר הבנה עם Savvy Games Group, החברה המובילה של ערב הסעודית למשחקים ולאירועי ספורט אלקטרוני. שיתוף הפעולה יעודד הוספה של 3,600 משרות חדשות בענף משחקי הוידאו עד לשנת 2030 לקיום חזון הממלכה הכולל עתיד של משחקים ואירועי ספורט אלקטרוניים

מערכת ice | 
משחקי וידאו (צילום פלאש 90)
Xsolla, חברה לפיתוח של משחקי וידאו מסחריים, הכריזה היום (שלישי) כי חתמה על מזכר הבנה  עם Savvy Games Group, החברה הלאומית המובילה של ערב הסעודית למשחקים ולאירועי ספורט אלקטרוני, במסגרת קידום חזון הממלכה לשנת 2030 וכדי ליצור הזדמנויות כלכליות לפיתוח משחקים במזרח התיכון וברחבי העולם. 
השותפות האסטרטגית תעודד הוספה 3,600 משרות חדשות בענף משחקי הוידאו עד לשנת 2030, לקיום חזון הממלכה הכולל עתיד של משחקים ואירועי ספורט אלקטרוניים. הדבר נותן דגש על המחויבות הגדולה להרחבת היקף משחקי הוידאו עבור מפתחים, מוציאים לאור ושחקנים במזרח התיכון ואף ברחבי העולם כולו. 
על פי תנאי מזכר ההבנה, השותפות תתמקד במספר יוזמות מובילות כולל הקמה של Xsolla Academy, Incubator ותוכניות אקסלרטור לתמיכה באולפנים מקומיים ובינלאומיים לפיתוח משחקים. לאקדמיה יהיה תפקיד חיוני בטיפוח של כישרונות ובקידום פיתוח המשחקים כמסלול קריירה אטרקטיבי בתחומי הממלכה. 
בנוסף לאקדמיה, השותפות תבחן הזדמנויות לאירוח של אירועים מובילים בענף משחקי הוידאו עבור קהל בעלי עסקים וצרכנים, לאספקת מימון עבור פרויקטי פיתוח משחקים ולטיפוח קשרים בין אולפנים מקומיים לבין משקיעים בינלאומיים. 
במסגרת שותפות זו, חברת Xsolla תקים מטה אזורי בריאד הכולל שירותי הפקה, פיתוח, טכנולוגיה, תמיכת לקוחות ופיתוח עסקי כדי לסייע למפתחים ולמוציאים לאור להתמדרג ולהרחיב את המשחקים שלהם במזרח התיכון ובממלכה. 
בריאן וורד, מנכ"ל Savvy Games Group, מסר: "השותפות עם Xsolla מהווה צעד חשוב קדימה במשימה שלנו למנף את אקוסיסטמת המשחקים ואירועים הספורט האלקטרוניים בערב הסעודית ולמצב את הממלכה כגורם גלובלי משפיע. שילוב המשאבים והמומחיות שלנו יאפשר לנו ליצור משרות ולהקים ענף חיוני ובר קיימא שיניע הזדמנויות ויצירה במשך שנים רבות. 
כריס הייוויש, סמנכ"ל לענייני אסטרטגיה ב-Xsolla, ציין: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם Savvy Games Group במסגרת יוזמה מהפכנית זו. יש לנו חזון משותף בנוגע לעתיד משחקי הוידאו, ויחדיו נפעל להעצמה של מפתחים, לטיפוח היצירתיות ולתמיכה בדור הבא של הכישרונות בערב הסעודית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה