דיגיטל וטק

סמסונג חושפת: מסכי הגיימינג החדשים שיכבשו את השוק?

במהלך אירוע Gamescom 2024, סמסונג חשפה את מסכי הגיימינג החדשים מסדרת Odyssey, כולל מסך תלת-ממד שלא מצריך משקפיים. עם השיפורים המשמעותיים ב-Odyssey OLED G8 ו-G9, האם סמסונג שוברת את כללי המשחק בעולם הגיימינג? כל הפרטים על ההכרזה המעניינת
רפאל בן זקרי | 
Samsung Odyssey (צילום Samsung)
במסגרת אירוע Gamescom 2024 שנערך בארה"ב, סמסונג חשפה את הדגמים החדשים של מסכי הגיימינג מסדרת Odyssey, ה-Odyssey 3D, Odyssey OLED G8 ו-Odyssey OLED G9. הדגם Odyssey 3D הוא מסך הגיימינג הראשון של החברה בטכנולוגיית תלת-ממד ללא צורך במשקפיים, אך הפוקוס המרכזי באירוע היה על הגרסאות החדשות של Odyssey OLED G8 ו-Odyssey OLED G9.
ה-Odyssey OLED G8 כולל כעת מסך קעור בגודל 34 אינץ' עם טכנולוגיית QD-OLED, רזולוציה של 3,440 על 1,440 פיקסלים, ותמיכה בקצב רענון משתנה של 175Hz. המסך מצויד גם בממשק Samsung Gaming Hub ו-Smart Hub, המאפשרים שימוש כמסך חכם לצפייה בסרטים ותוכניות טלוויזיה דרך אפליקציות כמו נטפליקס ויוטיוב, וכן הזרמת משחקים ישירות מהענן.
ה-Odyssey OLED G9 מגיע בשתי גרסאות: G93SD ו-G95SD, שתיהן כוללות מסך בגודל 49 אינץ' עם רזולוציית dual-QHD של 5,120 על 1,440 פיקסלים. הדגם G95SD כולל גם הוא את הפונקציות החכמות של Samsung, בעוד שה-G93SD מיועד לגיימרים שמעדיפים פשטות ללא תוספות חכמות. שני הדגמים כוללים ציפוי נגד סנוור, תאורת RGB מאחור, ואלגוריתם מיוחד שמונע צריבת פיקסלים.
סמסונג מתכננת להרחיב את זמינות הדגמים החדשים לשווקים מרכזיים בעולם, כולל אוסטרליה, אירופה וצפון אמריקה, לאחר שהיו זמינים עד כה רק בחלק מהשווקים האסייתיים. כעת נותר לקוות שהדגמים יגיעו גם לישראל כחלק מההפצה שלהם לעולם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה