דיגיטל וטק

ת'רדס בודקת: פוסטים שנעלמים אחרי יממה - באג או פיצ'ר?

פלטפורמת Threads בוחנת פיצ'ר חדש ומפתיע - פוסטים שייעלמו אוטומטית אחרי 24 שעות. האם זה הפתרון למי שמוחק פוסטים לעיתים קרובות? מה עומד מאחורי המהלך, והאם זה יהפוך ללהיט הבא או לכישלון נוסף?
רפאל בן זקרי | 
הרשת החברתית Threads (צילום shutterstock)
פלטפורמת הרשת החברתית Threads שבבעלות מטא, בוחנת כעת פיצ'ר חדש שמאפשר למשתמשים להגדיר פוסטים כך שיימחקו אוטומטית לאחר 24 שעות. בדומה לסטוריז בפלטפורמות אחרות, הפוסט וכל התגובות אליו ייעלמו לאחר זמן זה. הפיצ'ר התגלה לראשונה על ידי המפתח אלסנדרו פלוצי בקיץ האחרון, וכעת אושר על ידי דובר מטעם Threads.
הרעיון של פוסטים נעלמים מזכיר את פיצ'ר ה-Fleets של טוויטר, שלא זכה לפופולריות רבה והופסק לאחר זמן קצר. עם זאת, ב-Threads מקווים שהיישום החדש יציע פתרון נוח למשתמשים שנוהגים למחוק פוסטים לעיתים קרובות. פיצ'ר זה מגיע לאחר שראש אינסטגרם, אדם מוסרי, חשף כי Threads בוחנת את האפשרות של ארכוב אוטומטי של פוסטים, אך התגובות הראשוניות של המשתמשים היו פושרות והפיצ'ר לא הופץ בצורה רחבה.
למרות תגובות מעורבות לכמה מהפיצ'רים שהושקו לאחרונה, Threads ממשיכה לצמוח, והגיעה ל-200 מיליון משתמשים באוגוסט האחרון. בנוסף, הפלטפורמה הציגה לאחרונה כלי אנליטיקה בשם Insights, שמטרתו לעזור למשתמשים לעקוב אחר ביצועי החשבון שלהם, ומתכננת להוסיף גם אפשרות לתזמון פוסטים.
הצגת הפוסטים הנעלמים משקפת את מאמציה של Threads להמשיך להתפתח ולהעניק למשתמשים שליטה רבה יותר על התוכן שלהם. הצלחת הפיצ'ר עדיין לא ברורה, אך הניסוי מעיד על נכונות הפלטפורמה לנסות ולהתאים את עצמה בהתאם לפידבקים מהמשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה