דיגיטל וטק

ת'רדס חוגגת 175 מיליון משתמשים: זה הצעד הבא שמטא שוקלת

לצג חגיגות השנה לת'רדס, התשובה של מטא ל-X היא גם ציינה אירוע חשוב - 175 מיליון משתמשים פעילים. כעת, היא מתכננת למנף את העלייה שלה וחוסר שביעות הרצון של המפרסמים מ-X כדי להתחיל לשלב בה פרסומות
מערכת ice | 
מארק צוקרברג ופלטפורמת המיקרובלוגינג החדשה Threads (צילום יוטיוב/ shutterstock, CBS Mornings)
הרשת החברתית ת'רדס (Threads), הוקמה על ידי מטא לפני שנה על מנת להיות התשובה שלה ל-X (לשעבר טוויטר).  כעת לצד חגיגות יום הולדת שנה לרשת, היא גם מציינת הישג משמעותית כאשר היא הגיעה השבוע ל-175 מיליון משתמשים פעילים. עכשיו כשהיא ממשיכה לבסס עצמה היא שוקלת למנף את ההצלחה על מנת להתחיל לשלב באפליקציה פרסומות. 
כשת'רדס הושקה בשנה שעברה, התרחש גל של התלהבות ראשונית כשמליוני משתמשים פתחו משתמש והחלו להשתמש בה, אבל בשל העובדה שהיא לא הציגה שום חידוש היא איבדה גובה במהירות.
מטא לא אפשרה לה לשקוע והיא נקטה בשורה של צעדים על מנת להציל את הרשת החברתית החדשה שלה. בפוסט שפרסם מארק צוקרברג, על כך שהרשת הגיעה ל-175 מיליון משתמשים הוא הכריז: "איזו שנה".
אומנם נכון לעכשיו מספר המשתמשים עדיין נמוך מזה של X (טוויטר לשעבר), אך נראה שת'רדס לומדת לאט לאט איך למנף את חוסר שביעות הרצון של משתמשים רבים מ-X על מנת למשוך אותם אליה. 
כאמור, לפי הערכות בהשוואה לתקופה שלפני שאילון מאסק רכש אותה ההכנסות של X מפרסומות נחתכו ב-2023 ב-45%. אדם מוסרי מנהל אימסטגרם ות'רדס התייחס לדברים בראיון לבלומברג ואמר: "אני אשמח לעשות את זה מוקדם מאשר מאוחר. בת'רדס תוכלו לראות פרסומות ממוקדות יותר, ובתקווה רלוונטיות ומעניינות יותר, מאשר ב-X".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה