השוק

מנכ"ל אנבידיה גוזר קופון: מכר מניות בשווי 169 מיליון דולר

מתחילת השנה, בזכות הביקוש הגבור לשבבי הבינה המלאכותית שלה מניית אנבידיה זינקה מתחילת השנה ב-150%. מי שבחר למנף את האירועים הללו הוא מנכ"ל החברה ג'נסן הואנג שמכר מניות של החברה בשווי 169 מיליון דולר. כל הפרטים
מערכת ice |  2
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
אין ספק שאחת המרוויחות הגדולות מהזינוק בהשקעות בחברות טכנולוגיות בעקבות התפתחות טכנולוגיית הבינה המלאכותית היא ענקית השבבים האמריקאית אנבידיה. על פי הנתונים, מניית החברה עלתה רק מתחילת השנה ב-150%. כמו כן, במהלך החודש האחרון שווי החברה אף זינק למעלה מ-3 טריליון דולר.
מנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג, בחר למנף את ההעלייה המטאורית של החברה. כעת, על פי פרטים שפורסמו לראשונה בבלומברג, הואנג מכר מהלך החודש עשבר מניות של אנבידיה בשווי של כ-169 מיליון דולר. כעת בצל כל ההצלחה הזו הואנג נכנס למועדון האקסקלוסיבי של האנשים ששווים יותר מ-100 מיליארד דולר, כשהונו נעמד נכון להיום על 107.7 מיליארד דולר, מה שממקם אותו במקום ה-13 ברשימת המיליארדרים של בלומברג. מי שביצע לאחרונה מהלך דומה לזה של הואנג, הוא מייסד אמזון ג'ף בזוס, שלאחר העלייה הגדולה בשווי המנייה מכר מניות של אמזון בשווי כולל של 5 מיליארד דולר.
כאמור הואנג, הוא לא הגורם היחיד בחברה שמנסה להרוויח בעקבות העלייה המטאורית בשווי של מניית החברה. לפי הפרטים גם בכירים נוספים בחברה מכרו במהלך השנה הנוכחית מניות של אנבידיה בסכום כולל של 700 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    באמת
    נו 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לטמטם את הציבור? הוא לא יכול למכור מתי שבא לו, הוא צריך לחתום מראש מתי וכמה מניות הוא מוכר. ..
    סגור
  • 1.
    הלו ..מי עשה הגהה? (ל"ת)
    מליון או מליארד? 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור